وزیر کشور ایران: باید رضایت مردم جلب شود

© Wikipedia / Masoud Bahadouriوزیر کشور ایران: باید رضایت مردم جلب شود
وزیر کشور ایران: باید رضایت مردم جلب شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزبر کشور ایران گفت:اگر رضایت مردم را جلب نکنیم به مشکل اساسی برخورد می‌کنیم

وزیر کشور ایران: فقر در ایران دلایل تاریخی دارد - اسپوتنیک ایران
وزیر کشور ایران: فقر در ایران دلایل تاریخی دارد
به گزارش به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ایران صبح امروز طی سخنانی در هفتمین همایش ملی پدافند غیر عامل کشور که در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد با اشاره به راهپیمایی اربعین و تقدیر از برگزار کنندگان و تامین کنندگان امنیت آن، اظهار کرد: امسال تعداد زواری که از مسیر ایران به عتبات رفتند ۴۷ درصد افزایش داشته و نشان می‌دهد که این موضوع می‌تواند به تقویت وحدت دنیای اسلام در سطح بالایی بینجامد.

وی افزود: برخی چون از اسلام بغض دارند، از انعکاس این مراسم خودداری کردند و برخی دیگر هم صرفا نقاط ضعف را نشان دادند ولی نگاه رهبری و دولت تقویت این جریان است که زیربنای اصلی این هدف پدافند غیر عامل است.

رحمانی فضلی تاکید کرد: الان بشریت به جایی رسیده که به نظریات فلسفی درباره اداره حکومت بی توجه هستند و در امور زندگی جاری و مادی غرق شده اند و این فرهنگی است که توسط رسانه‌های آن جوامع نیز تقویت می‌شود.

وزیر کشور ایران در ادامه با اشاره به ناآرامی های اخیر، تصریح کرد: وقتی تهدیدها را طبقه بندی می کنیم این نوع تهدیدات و حرکاتی که در چندین ماه گذشته با آن روبه‌رو بودیم از جمله مهمترین تهدیدات است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت و از سوی دیگر هم ضد انقلاب و منافقین به دنبال استفاده از این ناآرامی ها به سود خود هستند، بنابراین توجه به مشکلات مردم از مهمترین وظایف پدافند غیر عامل است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ما ما بدون امنیت نمی توانیم کاری انجام دهیم، گفت: عقل انسان می گوید باید امنیت را پیش از وقوع حادثه رعایت کنیم؛ چرا که هزینه کمتری را متقبل خواهیم شد.

وی در پایان اظهار کرد: ما باید قدرت پیش بینی و آینده نگری داشته باشیم و این به داشتن دانش و تکنولوژی لازم مربوط می شود، البته باید طوری وارد این موضوع شویم که با کمترین مشکل و هزینه و نگرانی به سطح لازم دست یابیم.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала