اتهام پولشویی به لیونل مسی

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی متهم به پولشویی
لیونل مسی متهم به پولشویی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ستاره آرژانتینی فوتبال دنیا بار دیگر متهم به پولشویی شد.

لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین - اسپوتنیک ایران
مسی 100 میلیونی شد + عکس
به گزارش اسپوتنیکبه نقل از Todo Noticias، پابلو تورانو، دادستان دادگاه جزایی و مالی بوئنس‌آیرس، لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا و خورخه، پدر او را متهم به پولشویی کرد.
مردی که نامش فاش نشده و ادعا کرده که از همکاران سابق بنیاد مسی، سازمان خیریه‌ای که توسط لیونل مسی بنیانگذاری شده، است مدعی شده که این بنیاد روی پولهایی که از طرف مردم به عنوان اعانه دریافت می‌کند مانورهایی غیرقانونی انجام می‌دهد و یک دادستان با جدی گرفتن ادعاهای این مرد که نامش فاش نشده تحقیقات قضایی در مورد این موضوع را آغاز کرده است.
"پابلو تورانو" به اتهام مدیریت ناصحیح منابع مالی بنیاد مسی و احتمال ارتکاب بزه کلاهبرداری، به عنوان مدعی‌العموم شکایت از لیونل مسی و پدرش را کلید زده است. شاهد اصلی پرونده شخصی است که ادعا کرد برای بنیاد مسی کار می‌کرده و حالا با استخدام دو وکیل با دادستانی در این مورد همکاری می‌کند.
دادستان "تورانو" تحقیقات خود را درباره‌ی اعانه‌‌هایی که توسط مردم به بنیاد خیریه‌ی مسی اهدا شده، پدر او خورخه و تمامی افرادی که در مدیریت مالی این بنیاد دست دارند آغاز کرده است. روزنامه‌ی اسپانیایی آ اس به نقل از منابع خود در دادگاه آرژانتینی نوشت که ارائه‌ی شکایت بر علیه بنیاد مسی به این معنی است که روند تعقیب قضایی رسماً آغاز شده است ولی بر خلاف آنچه در رسانه‌های آرژانتینی آمده این به هیچ وجه به معنای اعلام جرم یا محکومیت کسی نمی‌باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала