ورزشگاه آزادی تهران کابوس ژاپنی ها + عکس

© Photoورزشگاه آزادی تهران کابوس ژاپنی ها
ورزشگاه آزادی تهران کابوس ژاپنی ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های ژاپن دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا را تعیین کننده دانستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه هفته آینده ساعت 9:30 دقیقه صبح به وقت تهران در ژاپن بین تیم های "کاشیما آنتلرز ژاپن" و "پرسپولیس ایران" با داوری "مانینگ" چینی برگزار می شود.

برخی رسانه های ژاپنی در مورد پرسپولیس نوشتند:

این تیم یکی از بهترین تیم های ایران است که در 2 سال گذشته توانسته به مقام قهرمانی برسد و با وجود از دست دادن مهدی طارمی بهترین گلزن این تیم آنها روال خوبی در ادامه داشتند.

این تیم سید جلال حسینی را در خط دفاع و یک دروازه بان آماده به نام بیرانوند در دروازه این تیم قرار دارد.

رسانه های ژاپنی بعد از تحلیل نفرات تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مهمترین نکته در مورد قدرت ایران اشاره کردند و آنها معتقدند تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از حمایت بیش از 80 هزار نفر برخوردار است و این کار کاشیما را سخت خواهد کرد.

ورزشگاه آزادی در سال های گذشته و شاید مهمترین آن بازی مقابل استرالیا حتی به بیش از 120 هزار نفر هم رسید و در بازی اخیر این تیم در مقابل السد قطر بیش از 80 هزار نفر این تیم را حمایت کردند و ژاپنی ها باید در بازی رفت نتیجه قابل قبولی بگیرند و در غیر این صورت بازی برگشت تماشاگران نقطه مثبتی برای تیم ایرانی محسوب می شود و می توانند از این موضوع برای برتری در بازی مقابل کاشیما آنتلرز استفاده کند.

همچنین برخی رسانه ها به قدرت منشا و علیپور در خط حمله پرسپولیس اشاره کردند و معتقدند این دو مهاجم بسیار خطرناک هستند و باید مراقب آنها بود.

برانکو ایوانکوویچ در سال های اخیر با فوتبال ایران خو گرفته است و او در سال 2006 هم سرمربی تیم فوتبال ایران بوده است و با این تیم در جام جهانی آلمان حضور داشته و در 3 سال اخیر هم نتایج خوبی با تیم فوتبال پرسپولیس گرفته است.

به نظر می رسد ژاپنی ها از حضور در ورزشگاه آزادی هراس دارند و این نکته باعث می شود آنها همه تلاش خود را برای نتیجه گرفتن در بازی دور رفت معطوف دارد و پرسپولیس باید در دیدار رفت مراقب این عطش ژاپنی ها برای پیروزی باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала