محافظت روسیه از شرکت‌های روس در برابر تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر محافظت روسیه از شرکت‌های روس در برابر تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا
محافظت روسیه از شرکت‌های روس در برابر تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه از منافع شرکت‌های روس در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران محافظت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی ریاست جمهوری روسیه، روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که روسیه به طور مداوم از منافع شرکت های خود، از جمله در ارتباط با تحریم های ایالات متحده علیه ایران محافظت می کند.

توهمات خطرناک دولت آمریکا درباره ایران - اسپوتنیک ایران
توهمات خطرناک دولت آمریکا درباره ایران

پسکوف در پاسخ به اینکه آیا اقداماتی برای محافظت از منافع شرکت های روس در ایران در ارتباط با تحریم های ایالات متحده علیه این کشور انجام شده است یا خیر گفت: البته، اقدامات برای محافظت از منافع شرکت های روسی نه تنها در این کشور (ایران)، که در همه جا به طور مداوم انجام می‌شود. البته اینکه دقیقا چه اقداماتی (صورت پذیرفته) هستند را نمی‌توانم به شما بگوییم.
در تاریخ 8 می، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خبر خروج واشنگتن از توافقنامه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اعلام نمود. این توافقنامه موجب محدودیت در فعالیت های هسته ای ایران و جلوگیری از اقدامات یکجانبه آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا در تحریم های یک طرفه می باشد. 5 اوت، ترامپ فرمان برقراری مجدد تحریم ها علیه ایران را طی دو مرحله و پس از خروج آمریکا از برجام در 8ام می، امضا کرد. مرحله‌ای از تحریم‌ها ، که برای 5 نوامبر برنامه ریزی شده است، شامل اعمال محدودیت‌ها در بخش انرژی ایران و همچنین عملیات‌های بانک مرکزی این کشور است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала