دعوت مجری معروف تلویزیون آمریکا به روسیه

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر دعوت مجری معروف تلویزیون آمریکا به روسیه
دعوت مجری معروف تلویزیون آمریکا  به روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کریل کلیمیونوف ، رئیس بخش برنامه های خبری و مجری اخبار شبکه اول تلویزیون روسیه به مگین کلی، مجری مشهور تلویزیوی آمریکا که شبکه "ان بی سی" وی را اخراج نموده، پیشنهاد کرد در روسیه به کار بپردازد.

به گزارش اسپوتنیک، کلمیونوف احتمال داد که خانم مگین کلی به خاطر مصاحبه کردن با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و اینکه روس ها به وی علاقمند شده اند، از کار اخراج شده است.
مجری اخبار شبکه اول تلویزیون روسیه به مگین کلی پیشنهاد کرد به مسکو بیاید و مجری برنامه اخبار تلویزیون روسیه شود.
کریل کلیمیونوف افزود اگر مگین کلی پیشنهاد وی را قبول کند، میلیون ها مرد روسی عاشق وی خواهند شد و دلیلی که برای اخراج این مجری معروف از شبکه "ان بی سی" اعلام شده، "ساختگی و بی اساس" است.
پیشتر رسانه ها گزارش داده بودند که ان بی سی" خانم کلی را به خاطر ادای جمله ای اخراج کرده که محافل اجتماعی آنرا نژاد پرستانه ارزیابی کرده اند.
بر اساس گزارش های دریافتی مجری شبکه تلویزیونی امریکایی NBC به خاطر اخراج خود تقاضای 50 میلیون دلار غرامت کرده است.
این خانم روزنامه نگار قبل از لغو قرارداد خود که مدت اعتبار آن یک سال و ده ماه بعد به پایان می رسد، سالانه 25 میلیون دلار حقوق می گرفت. برایان فریدمان، وکیل مدافع وی قصد دارد به شبکه تلویزیونی NBC تلفن کرده و تقاضا کند همه حقوق وی طی مدت باقی مانده تا به سر رسیدن موعد قرارداد پرداخت شود.
پیشتر رسانه ها گزارش داده بودند که این روزنامه نگار امریکایی که در سال 2017 با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مصاحبه کرده بود، به خاطر صحبت درباره"نزاکت سیاسی بیش از حد در امریکا" اخراج شده است. به نوشته روزنامه دیلی میل اگر ثابت شود که خانم مگین کلی مرتکب تخلف نشده، می تواند 69 میلیون دلار غرامت دریافت کند.
مگین کلی پس از مصاحبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت پوتین را نمی توان با زرنگی فریب داد اما می توان برای حمله به وی با در اختیارداشتن فاکت ها و واقعیات تلاش ورزید.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала