آخرین وضعیت وزرای پیشنهادی دولت ایران به مجلس

© AP Photo / Vahid Salemiآخرین وضعیت وزای پیشنهادی دولت ایران به مجلس
آخرین وضعیت وزای پیشنهادی دولت ایران به مجلس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ایران از اعلام نظر اعضای این فراکسیون درباره وزرای پیشنهادی دولت در روز شنبه خبر داد.

کار سخت 4 وزیر پیشنهادی روحانی - اسپوتنیک ایران
کار سخت 4 وزیر پیشنهادی روحانی
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ایران با بیان اینکه حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در روز (یکشنبه 29 مهر) اسامی 4 وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد، گفت: پس از معرفی وزرا، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به عنوان یکی از فراکسیون‌های فعال، سوابق و برنامه کاری این وزرا را بررسی و ارزیابی کرد.

وی افزود: فراکسیون نمایندگان ولایی روز (سه‌شنبه، اول آبان) برنامه‌های محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرهاد دژپسند، وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی را بررسی کرد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ایران با بیان اینکه در جلسه روز(چهارشنبه 2 آبان) فراکسیون نیز سوابق برنامه وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت، معدن تجارت مورد ارزیابی قرار گرفت، ادامه داد: در این جلسات اعضای فراکسیون دغدغه‌های خود و همچنین مشکلات ملی، حوزه‌های انتخابیه و مطالبات مردم را برای وزرای پیشنهادی مطرح کردند.

نقوی با تاکید بر اینکه جمع‌بندی نهایی نظرات اعضای فراکسیون درباره 4 وزیر پیشنهادی آقای روحانی روز (شنبه 5 آبان) اعلام می‌شود، گفت: در جلسه روز شنبه فراکسیون، درباره هر یک از وزرای پیشنهادی رأی‌گیری می‌شود و پس از آن جمع‌بندی نهایی فراکسیون اعلام می‌شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала