خواهران دوقلو، برادران دوقلو شدند + عکس

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر خواهران دوقلو، برادران دوقلو شدند + عکس
خواهران دوقلو، برادران دوقلو شدند + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو خواهر دوقلو در امریکا با جراحی تغییر جنسیت به دو مرد تبدیل شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، جکلین گریف و جنیفر گلیف، خواهران دو قلو ۲۳ ساله از کودکی آرزو داشتند تا پسر باشند، اما این دو از اینکه این آرزوی شان را به یکدیگر بگویند، می ترسیدند.

در اسرائیل دو خواهر دوقلو در یک روز مادر شدند (عکس) - اسپوتنیک ایران
در اسرائیل دو خواهر دوقلو در یک روز مادر شدند (عکس)

این دو خواهر در سن ۱۸ سالگی خود را به اطرافیان تراجنسیتی اعلام نمودند و نام‌های شان را به جک و جیس تغییر دادند. در ماه اوت سال ۲۰۱۷ خواهران دوقلو به استفاده از هورمون تستوترون (هورمون استروئیدی مهم موجود در بدن انسان ها)، آغاز نمودند و سپس عملیات جراحی برای برداشتن پستان‌های شان را انجام دادند.

جک در حال حاضر به عنوان دستیار رئیس پلیس کار می‌کند. وی می‌گوید که هنوز او و برادرش را به صفت دو مرد نمی‌پذیرند. جیس می‌گوید که او نمی‌توانست بدون حمایت برادرش دست به چنین عمل جراحی تغییر جنسیت جدی بزند.

پیش از این در خبرها آمده بود که قرارداد يک فرد تراجنسيتي با ارتش ایالات متحده آمريکا برای اولین بار امضا شد. این موضوع توسط دیوید استبرون سخنگوی پنتاگون منتشر شد.

در پایان سال گذشته، وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که اين سازمان شروع به پذیرش افراد تراجنسيتي می کند، اما این اولین بار بود که قرارداد يک فرد تراجنسیتی با ارتش آمریکا امضا شد. به نقل از استبرون اين سرباز هنوز دوره آموزشي را نيز طي نکرده است.

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала