مرگ دلخراش مدل روس در آمریکا + عکس

© Sputnik / Vladimir Astapkovichمرگ دلخراش مدل روس در آمریکا + عکس
مرگ دلخراش مدل روس در آمریکا + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یانا لارنتیوا بصورت دلخراشی در شهر لس آنجلس کشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، یانا لارنتیوا، مدل 30 ساله روس زبان، ملکه زیبایی و مادر دو فرزند، به صورت تراژدیکی در لس آنجلس کشته شده است. در حال حاضر خانواده وی در حال تلاش برای یافتن مجرمی هستند که از صحنه جرم فرار کرده است.

کدام کشورها زیباترین دختران جهان را دارد؟ - اسپوتنیک ایران
کدام کشورها زیباترین دختران جهان را دارد؟

یانا پس از تصادف با یک ماشین اس یو وی بر روی خط عابر پیاده کشته شده است.شب شنبه وی پس از صرف شام با همسر و دوستانش تصمیم گرفت برای گرفتن قهوه به مغازه برود و برای این کار لازم بود تا از خیابان رد بشود. چراغ راهنمایی سبز شده و ماشینی نیز درحوالی نبوده است؛ یانا بر روی خط عابر می‌ایستد تا کفش خود را درست کند. یکی از دوستان این مدل گفت که همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد، هیچکس موفق به انجام واکنش نشد. یک Toyota 4-Runner در حالی که چراغ قرمز بود و مشخص بود که سرعت بالایی دارد به یانا زده و بدون توقف متواری می‌شود.
پلیس در حال بررسی دوربین های راهنمایی برای پیدا کردن صاحب ماشین است، اما تا کنون اینکار پیشرفتی در بر نداشته است. همسر یانا در این باره میگوید: ما خانواده شادی داشتیم و تمام وقت باهم بودیم.من نمیخواهم به فرزندانمان بگویم که مادرشان رفته است. این برای آنها بسیار دردناک خواهد بود.

View this post on Instagram

Back to teen!

A post shared by Yana Lavr (@yanochkaaa) on Mar 26, 2017 at 9:45pm PDT

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала