عدم درج مهر ویزای ایران بر پاسپورت توریستهای اروپایی

© Photo / Nafise Soufy / Iranمهر ویزای ایران بر پاسپورت توریست های اروپایی درج نمی شود
مهر ویزای ایران بر پاسپورت توریست های اروپایی درج نمی شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به دلیل ترس گردشگران خارجی از مهر ویزای ایران، عملیات درج نشدن مهر ویزای ایران بر روی پاسپورت های اروپایی انجام می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، اقای رفیعی رئیس انجمن دفاتر مسافرتی کشور، درباره درج نشدن مهر ویزای ایران در پاسپورت گردشگران خارجی گفت: این موضوع برای برخی از کشورهای اروپایی که دغدغه درج نشدن مهر ویزای ایران در پاسپورتشان را داشتند، عملی شده است. چراکه باتوجه به تحریم‌ها این نگرانی برای برخی ایجاد شده بود که اگر مهر ایران در پاسپورت آنها زده شود؛ از مراودات آنها با آمریکا جلوگیری خواهد شد.

تلاش برای ورود غیرقانونی به اروپا با پاسپورت هواداری فوتبال - اسپوتنیک ایران
تلاش برای ورود غیرقانونی به اروپا با پاسپورت هواداری فوتبال

آقای رفیعی گفته است که "البته باید بگویم که این موضوع هنوز تاثیری در کار ما ایجاد نکرده و سبب افزایش ورود گردشگران خارجی به ایران نشده است چراکه هیچ‌وقت این موضوعات تاثیری آنی نمی‌گذارد و با گذر زمان خود را نشان می‌دهد."

وی توضیح داده است که گردشگران همیشه برای سفر به ایران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی می‌کنند و تاثیر درج نشدن مهر در پاسپورت گردشگران خارجی چند ماه دیگر بروز خواهد کرد.

پیش از این در خبرها آمده بود که نیكلاس توریست جوانی ست كه در سفر خود به ایران از قیمت پایین بنزین بسیار شگفت زده شده و این موضوع را در صفحه ی اینستاگرامی خود به اشتراك گذاشته است. او می گوید همه چیز در ایران ارزان است و بسیار شگفت زده شده ام. كاربران ایرانی ضمن واكنش به این موضوع نظرات متفاوتی داده اند و دلیل اصلی آن را ارزش بسیار پایین ریال و كیفیت بنزین می دانند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала