در سوریه، سامانه اس 300 می خورند

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر در سوریه، سامانه اس 300 می خورند
در سوریه، سامانه اس 300 می خورند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یک کافه دمشقی، اسپاگتی با طعم سامانه موشکی اس 300 به فروش می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، در یکی از مناطق مرکزی دمشق، یک کافه با منویی شامل اسامی انواع مختلف سلاح های ارتش سوریه افتتاح شده است.

اسرائیل هرکاری برای نابودی سامانه اس 300 در سوریه انجام خواهد داد - اسپوتنیک ایران
اسرائیل هرکاری برای نابودی سامانه اس 300 در سوریه انجام خواهد داد

این منو دارای اسپاگتی S-300، هات داگ کلاشنیکف تند، مرغ با طعم آر پی چی 7، موشک تاهاماک به یاد موشکی است که ایالات متحده در آوریل در بمباران هوایی از ان استفاده کرد، می باشد. هزینه این غذاهای نظامی از 2400 پوند سوری (حدود 300 روبل) شروع می شود، گران ترین ان — استیک دوشکا، به نام اسلحه دوشکا، به مبلغ 3495 پوند (450 روبل) خواهد پرداخت.
از سوی دیگر قرار است غذاهایی به نام های مختلف بمب به این منو اضافه شود. از سوی دیگر هر چقدر که غذا تند تر و مکزیکی تر باشد، عنوان سلاح جنگی انتخاب شده برای غذا نیز از میان اسلحه های قوی تر انتخاب خواهد شد.
به گفته سرآشپز والید الخطیب، منوی غذای نظامی تقاضای زیادی دارد، به ویژه در میان مردم سوریه بسیار پرطرفدار است.
گفتنی است، وزارت دفاع روسیه در 3 اکتبر، فیلم هایی را منتشر کرد که در آن تجهیزات دفاعی از هواپیمای حمل و نقل نظامی روسی آنتونف-124 "روسلان" تخلیه می شوند.
طبق گفته سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، حدود سه ماه طول خواهد کشید تا پرسنل برای سیستم های جدید دفاع هوایی آموزش ببینند، بعد از آن اس-300 بخشی از نیروهای مسلح سوریه خواهند شد.
بعد از تحریک نظامی اسرائیل که در 17 سپتامبر باعث سقوط هواپیمای ایل-20 شد، روسیه تصمیم گرفت تا مجموعه دفاع هوایی اس-300 را به دمشق منتقل کند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала