ورود پلیس ترکیه به محل زندگی سرکنسول عربستان سعودی

© AFP 2023 / MOHAMMED AL-SHAIKH ورود پلیس ترکیه به محل زندگی سرکنسول عربستان سعودی
ورود پلیس ترکیه به محل زندگی سرکنسول عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس ترکیه به منظور تحقیق در خصوص پرونده جمال خاشقچی وارد محل زندگی سرکنسول عربستان سعودی شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از NTV، پلیس ترکیه به منظور جستجو در خصوص جمال خاشقچی ، روزنامه نگار مفقود شده منتقد سعودی، به محل اقامت سرکنسول عربستان سعودی در استانبول وارد شده است.

تظاهرات علیه عربستان سعودی در ترکیه - اسپوتنیک ایران
تظاهرات علیه عربستان سعودی در ترکیه

لازم به ذکر است که پلیس تجهیزات لازم برای جستجو را همراه خود دارد. پیش از این، نمایندگان عربستان سعودی در قالب یک گروه برای تحقیق مشترک در مورد خاشقچی وارد کنسولگری شده بودند. در آستانه جستجوی در محل اقامت سرکنسول ، به دلیل عدم حضور نمایندگان عربستان سعودی در گروه مشترک تحقیقی، این کار به تعویق افتاد.
جمال خاشقجی دوم اکتبر برای کارهای مربوط به مدارکش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و به‌گفته نامزدش که منتظر او بوده، دیگر از ساختمان بیرون نیامد. مقام‌های ترکیه بر این باورند که تشکیلات حکومتی در ریاض دستور ترور جمال خاشقجی را صادر کرده است. محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماسی با جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ،رئیس‌جمهوری آمریکا، دست داشتن ریاض در ناپدید شدن خاشقجی را رد کرده است.
روزگذشته کنسول عربستان در ترکیه به طور ناگهانی خاک ترکیه را ترک کرد و بسیاری این موضوع را به عنوان فرار پیش از اثبات جرم تلقی کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала