اتهام به یک شهروند سعودی مرده برای قتل خاشقجی+ عکس

© AP Photo / Virginia Mayoاتهام به یک شهروند سعودی مرده برای قتل خاشقجی
اتهام  به یک شهروند سعودی مرده برای قتل خاشقجی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه Daily Sabah ترکیه در روز مفقود شدن خبرنگار سعودی جمال خاشقجی نوشت که 15 شهروند سعودی به ترکیه وارد شده است که ممکن است در پرونده ی گم شدن وی دست داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه های ترکیه و شبکه " الجزیره " قطر عکس های این افراد که توسط دوربین مدار بسته فرودگاه گرفته شده بود، منتشر شد.
در یکی از این عکس ها شهروند عربستان سعودی علی شبیب البالاوی برادرش را که یکسال پیش کشته شده بود، شناخت. او بیان داشت که خانواده اش وقتی تصویر وی را در تلویزیون دیدند بسیار متعجب شدند. علی شبیب البالاوی بیان داشت: " کل این داستان در رسانه های ترکیه ، کذب محض است. برادرم عادل عزیز یک سال پیش در تصادف رانندگی در عربستان کشته شد. چطور می توان او را به قتل کسی متهم کرد. کسی در خبرهای دروغ پراکنی می کند. "

علی شبیب البالاوی بیان داشت که بردارش تنها یک بار تا قبل از کشته شدنش از کشور خارج شده و آن هم برای درمان به اردن رفته بود. به گفته ی وی او هیچ وقت به ترکیه نرفته است. علی شبیب در مصاحبه ای با اسپوتنیک گفت: " ما هرماه با خانواده منتظر پایان تحقیقات مربوط به مفقودی جمال خاشقجی هستیم. بعد از آن از روزنامه ای که عکس برادرم را برای این خبر استفاده کرده است، شکایت می کنیم."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала