معاون رئیس جمهور ایران خبر از وارد کنندگان جدید نفت ایران داد

© AP Photo / Ebrahim Norooziمعاون رئیس جمهور ایران اعلام کرد وارد کنندگان جدید نفت پیدا کرده است
معاون رئیس جمهور ایران اعلام کرد وارد کنندگان جدید نفت پیدا کرده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسحاق جهانگیری، معاون رئیس جمهور ایران گفت: امروز ما در شرایط خاصی بسر می بریم که این شرایط می طلبد سیاست هایی متناسب با وضعیت فعلی تدوین کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایران، اسحاق جهانگیری، معاون رئیس جمهور ایران گفت: امروز ما در شرایط خاصی بسر می بریم که این شرایط می طلبد سیاست هایی متناسب با وضعیت فعلی تدوین کنیم. در جنگ اقتصادی می خواهند علاوه بر کاهش منابع درآمدی ایران امکان واردات محصولات مورد نیاز را از بین ببرند و در نهایت با فشارها، مردم را ناراضی و علیه حاکمیت بشورانند. ما با استفاده از برخی روش ها، شرکای جدید در دنیا پیدا کرده ایم و با شرکای سنتی نیز مذاکره داشته و راهکارهایی پیدا کرده ایم و آمریکا باید بداند که هر کشوری که مورد تحریم قرار بگیرد برای دور زدن تحریم ها تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: یکی از اتفاقاتی که آمریکا نمی خواست رخ بدهد افزایش بهای نفت بود چرا که آمریکا تصور می کرد کشورهای دیگر می توانند جایگزین ایران شوند اما الان می بینند هنوز تحریم نفت ایران شروع نشده قیمت نفت بالای 80 دلار شده است یعنی اگر به میزان نصف گذشته هم نفت صادر کنیم درآمد نفتی ما به اندازه پیش از تحریم ها خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала