استفاده دانش آموزان از ابزار دروغ برای پیروزی در انتخابات مدرسه +عکس

© Sputnik / The investigative Department of the Investigative Committee of the Russian Federation in the Republic of Buryatia /  مراجعه به بانک تصاویر استفاده دانش آموزان از ابزار دروغ برای پیروزی در انتخابات مدرسه +عکس
استفاده دانش آموزان از ابزار دروغ برای پیروزی در انتخابات مدرسه +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانش آموزانی که از دروغگویی برای تبلیغات شورای دانش آموزی استفاده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، انتخابات شورای دانش آموزی هر ساله به صورت هماهنگ اوایل آبان ماه در سطح مدارس کشور برگزار می شود. اعضای آن از طریق مشارکت و انتخابات از میان دانش آموزان با هدف رشد مهارت های فردی و اجتماعی، ایجاد و تقویت روحیه مشارکت پذیری، تعامل و همکاری میان دانش آموزان و اولیای مدرسه برگزیده می شوند.
تعداد اعضاء شورا با توجه به شرایط مدرسه و جمعیت دانش آموزان متغیر است، و دانش آموزانی که خود را به عنوان کاندید معرفی کرده اند به مدت یک هفته به تبلیغ از اهداف، برنامه ها و دیدگاههای خود می پردازند.

اما آیا آنان برای انتخاب شدن به شیوه ای صحیح تبلیغ می کنند ؟! آیا تبلیغات آنان عاری از هرگونه کذب، فریب و وعده های پوشالی ست؟! خیر.

اخیرا مشاهده می شود که دانش آموزان برای انتخاب شدن شیوه ای نادرست پیش می گیرند و برای رسیدن به مقصود و اهداف خود آگاهانه از تبلیغات عجیب با وعده های غیرواقعی استفاده می کنند.

 قابل تامل است، در صورتی که آنان دروغگویی را راهبردی موفق بدانند و دروغگو باقی بمانند.

با توجه به این که یکی از نکات مهم تربیتی جلوگیری و مهار دروغگویی در دانش آموزان است، در این شرایط والدین و اولیای مدرسه می توانند با ایجاد محیطی صمیمی برای دانش آموزان توضیح دهند که هدف از این کار ضمن ارتباط بیشتر میان دانش آموزان و مربیان، تمرین مسئولیت پذیری و آمادگی بیشتر آنان برای ورود به اجتماع است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала