آمریکا : ایران و روسیه به امنیت منطقه آسیب می‌رسانند

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا : ایران و روسیه به امنیت منطقه آسیب می‌رسانند
آمریکا : ایران و روسیه به امنیت منطقه آسیب می‌رسانند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده در امور اروپا و اوراسیا، ایران و روسیه را به برهم زدن امنیت منطقه متهم نمود.

به گزارش اسپوتنیک، جورج کنت، معاون وزیر امور خارجه ایالات متحده در امور اروپا و اوراسیا، معتقد است که روسیه و ایران از طریق اقدامات خود، به امنیت منطقه ای آسیب می رسانند.
کنت روز چهارشنبه در یک جلسه مطبوعاتی در باکو گفت: روسیه و ایران با فعالیت های خود امنیت منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهند. به همین علت ایالات متحده تحریم هایی را علیه آنها اعمال کرده است.

آلمان و بریتانیا اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را بررسی می‌کنند - اسپوتنیک ایران
آلمان و بریتانیا اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه را بررسی می‌کنند

به گفته وی، حملات سایبری توسط روسیه در زمان های مختلف باعث آسیب به کار شرکت های خصوصی شده است. بدین دلیل زمانی که درباره امنیت صحبت میکنیم، منظورمان تنها سلاح نیست.
گفتنی است ایالات متحده بر اساس اتهاماتی که علیه روسیه در خصوص شبه جزیره کریمه ومنطقه دونباس اوکراین، اوضاع در سوریه و تهدید برای امنیت سایبری آمریکا مطرح میکند، تحریمهایی را نه تنها در بخشهای کلیدی اقتصاد روسیه که در ساختارهای نظامی این کشور، یعنی وزارت دفاع و سرویسهای اطلاعاتی روسیه ،اعمال کرده است. در خصوص ایران نیز ترامپ، در ماه مه با متهم کردن این کشور به نقض توافق هسته‌ای با آزمایش‌های موشکی و فعالیت‌های منطقه‌ای به مشارکت کشورش در توافق برجام پایان داد و تحریم های جدیدی را برعلیه ایران اعمال نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала