همراهی هلند با گسترش تحریم ها علیه روسیه

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر همراهی هلند با گسترش تحریم ها علیه روسیه
همراهی هلند با گسترش تحریم ها علیه روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر هلند اعلام کرده است که کشورش با گسترش تحریم ها علیه روسیه همراهی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Post Online، مارک روت، نخست وزیر هلند در راستای آنچه که آمستردام پیشتر مسکو را به آن متهم نموده بود،اعمال محدودیت های جدید علیه روسیه را به دلیل "حملات سایبری" محکوم نمی کند.

وزارت امورخارجه روسیه - اسپوتنیک ایران
اخراج روس ها از هلند

رئیس دولت هلند مشخص نکرده است که چه نوع تحریم هایی مورد نظر وی است. او همچنین علت عدم دستگیری روسهای مظنون در حملات سایبری به سرورهای سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی (OPCW) را توضیح می‌دهد. به گفته رئیس دولت، پرونده جنایی علیه آنها باز نشده و تحقیقات توسط سرویس های ویژه در حال انجام است.
نخست وزیر همچنین تاکید کرد که افشای جزئیات در مورد این وضعیت به خودی خود یک معیار مجازات است. روت همچنین می‌افزاید: "ما همچنین این کار را برای این انجام میدهیم که روسیه فرصت های کمتری برای انجام عملیات مشابه در آینده داشته باشد".
گفتنی است در ماه آپریل ، هلند 4 تبعه روس را به اتهام حمله سایبری به سازمان منع گسترش سلاح های شیمیایی (OPCW) از این کشوراخراج کرد. سازمان اطلاعات ارتش هلند در این راستا ادعا کرده است که از حمله سایبری روسیه به «سازمان منع سلاح‌های شیمیایی» واقع در شهر «لاهه» ممانعت کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала