ارتقای سطح دفاع هوایی در سوریه با تحویل اس 300

© Sputnik / Uliana Solovyova /  مراجعه به بانک تصاویر اس-300
اس-300 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی ورشینین، معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد سامانه های اس 300 تحویل داده شده به سوریه سطح کیفیتا نوین دفاع هوایی در این کشور را تامین خواهند کرد و به دنبال آن گام های دیگری که قبلاً سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه از آنها صحبت کرده بود، برداشته خواهند شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ورشینین افزود:" این امر  البته اوضاع در زمین (در سوریه) را تغییر خواهد داد".
یادآور می شود روز سه شنبه سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد با هدف افزایش امنیت نیروی نظامی روسیه در سوریه، 49 قطعه از تجهیزات سامانه دفاع هوایی اس 300 به این کشور تحویل داده شد.
اس-300 - اسپوتنیک ایران
انتشار ویدئو تحویل اس300 به سوریه
وزیر دفاع روسیه در ادامه افزود: طبق تصمیم رئیس جمهور، ما تعدادی اقدامات در جهت تقویت سیستم های دفاع هوایی سوریه انجام داده ایم که در وحله اول برای محافظت از پرسنل نظامی ما است. ما تحویل سیستم دفاع هوایی اس-300 را تکمیل کردیم که شامل 49 قطعه تجهیزات است و این تجهیرات شامل: رادار، سیستم های اصلی، وسایل نقلیه و چهار پرتاب کننده است. به گفته شایگو آموزش دادن پرسنل ارتش سوریه برای کار با اس 300 به سه ماه وقت نیاز دارد.
تصمیم گیری برای تحوبل اس 400 به سوریه 24 سپتامبر انجام شد در ان زمان شویگو خاطرنشان کرده بود این اقدام باید "سرهای داغ را سرد کرده و آنها را از انجام اقدامات نسنجیده بازدارد."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала