پوتین: جاسوسی همچون روسپیگری یکی از مهم ترین حرفه ها در جهان است

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: جاسوسی همچون روسپیگری یکی از مهم ترین حرفه ها در جهان است
پوتین: جاسوسی همچون روسپیگری یکی از مهم ترین حرفه ها در جهان است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در مورد سر صدا های اخیر، پیرامون پرونده اسکریپال اظهار نظر نموده است.

به گزارش اسپوتنیک ، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در خصوص مسائل مربوط به سرگئی اسکریپال اینگونه اظهار نظر کرد: سر و صدا بین سرویس های جاسوسی دیروز متولد نشده است،جاسوسی مانند فحشا یکی از مهمترین حرفه ها در جهان است. پس از این اظهار نظر رئیس جمهور روسیه حاضرین شروع به کف زدن نمودند.
پوتین همچنین افزود که فدراسیون روسیه بارها از انگلیس خواسته است تا از اسناد مربوط به " اسکریپال " را تسلیم ما نماید. رئیس جمهور گفت: " ما بار ها گفتیم اسناد این قضیه را به ما بدهید، ما تحقیق می کنیم و تصمیم می گیریم که بعدا چی باید کرد..ما با بریتانیا موافقت کردیم که در امور جزایی به آن ها کمک کنیم. خب، اسناد را برای ما به دادستانی کل ارسال کنید، همانطور که انتظار می رود، ما خواهیم دید که واقعا چه چیزی وجود دارد. "
در روز 4 مارس، سرگئی اسکریپال ، افسر سابق اطلاعات روسیه، و دخترش یولیا در سالسبری مسموم شدند، که موجب یک رسوایی بزرگ بین المللی شد: لندن فورا انگشت اتهام را به سمت روسیه نشانه رفت. بعد از تحقیقات گسترده، اعلام شد که علت بیماری سرگئی اسکریپال و دخترش ماده سمی به نام نوویچوک بوده است.
مسکو بارها پیشنهاد تحقیقات مشترک را به بریتانیا داده است، اما بریتانیا این پیشنهاد را نادیده گرفته است. وزارت امور خارجه روسیه حتی یکبار دروغ ترزا می را بر ملا نمود: او ادعا کرده بود که سم در روسیه تولید شده است، در حالی که، آزمایشگاه پورتون-دون، این مسئله را رد کرد.
گفتنی است که بعد از تحقیقات گسترده، اعلام شد که علت بیماری سرگئی اسکریپال و دخترش ماده سمی به نام نوویچوک بوده است.
سپس دو شهروند روسیه که در بریتانیا به توطئه قتل جاسوس سابق روسیه متهم شده بودند در مصاحبه با تلویزیون آر تی، گفتند که سفرشان به بریتانیا فقط به قصد "گردشگری" بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала