سه مفسد اقتصادی در ایران به اعدام محکوم شدند

© Fotolia / Alexander Rathsسه مفسد اقتصادی در ایران به اعدام محکوم شدند
سه مفسد اقتصادی در ایران به اعدام محکوم شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون اول رئیس قوه قضاییه ایران اعلام کرد: 35 نفر در دادگاههای ویژه مبارزه با مفسدین محکوم شدند که سه تن از آنها به جرم مفسد فی الارض به اعدام محکوم شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول رئیس قوه قضاییه ایران گفت: 35 نفر در دادگاههای ویژه مبارزه با مفسدین محکوم شدند که سه تن از آنها به جرم مفسد فی الارض در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شدند.

به گفته وی، از 35 مفسد اقتصادی، 32 نفر محکوم به حبس شده اند که ممکن است انفصال و رد مال هم داشته باشند. مدت زمان زندان این محکومان را 20، 12 و 10 سال و پایین تر است و در این رابطه از همکاری مردم نهایت قدردانی را داریم، چرا که همراهی خوبی در این زمینه داشته اند و امیدواریم تعامل در جهت معرفی افراد ادامه داشته باشد واگر می خواهند نام آنها محفوظ باشد، از آنها حمایت خواهد شد.
او افزود: در شرایطی که دشمن به خیال باطل خود سعی می کند مردم و فضای جامعه را ملتهب و ناامید کنده نشان دهد، دولت به میزان کافی و مورد نیاز کالاهای اساسی را ذخیره کرده بنابر این مردم نگران نباشند مایحتاج خود را به اندازه نیاز خرید کنند. افرادی که به تحریک دشمنان اقدام به ایجاد خلل در بخش خدمات رسانی حمل و نقل و انتقال کالا شوند بدون اغماض با آنها برخورد می شود. کسانی که کامیونداران را با چوب، چماق و سنگ تهدید و مزاحم آنها شوند و یا در میسرهای ارتباطی از تردد آنان جلوگیری کنند مجازات سختی در انتظار آنان است. برای مزاحمان به رانندگان در بخش حمل و نقل بدون اغماض برخورد و با همکاری نیروی انتظامی دستیگری آنها هر چه سریعتر پیگیری می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала