یک کاربر: آقا،حالا نتانیاهو یه حرفی زده،شما چرا جدی گرفتی؟

© Flickr / Rafael Roblesیک کاربر: آقا،حالا نتانیاهو یه حرفی زده،شما چرا جدی گرفتی؟
یک کاربر: آقا،حالا نتانیاهو یه حرفی زده،شما چرا جدی گرفتی؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ادعای دیروز بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل درباره کشف یک انبار اتمی مخفی در منطقه ای در تهران با واکنش های گوناگون کاربران در اینترنت روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک، بویژه نام منطقه ای در تهران به نام تورقوز آباد باعث خنده و شوخی کاربران شده است.
برخی از این واکنش ها چنین است:کاربری با شوخی نوشت:" آقاااااااا،حالا نتانیاهو یه حرفی زده،شما چرا جدی گرفتی؟"

کاربر دیگری می نویسد: اینکه نتانیاهو از سردر انبار اسناد و اسلحه در سوراخی مثل #تورقوزآباد عکس دارد، حاکی از آن است، که در سوراخ تک تک آخوندها و سران سپاه و… عرزشی‌های توئیتر حتی، دوربین دارد.

کاربری به نام سرترالین با شوخ طبعی می گوید: نتانیاهو برگشته گفته ایران داره قایمکی سلاح هسته‌ای میسازه؟! مرد حسابی! ما یه وارفارین نمیتونیم بسازیم! یه دستکش استریل نمیتونیم بسازیم! بعد سلاح هسته‌ای؟! چته مرد؟! به خودت بیا!!
وقتی ملت ایران به لوکیشن نتانیاهو می خندند وقتی جدا همچین جایی تو ایران وجود داره،یعنی اسرائیلی ها ایران رو از خودمون بهتر می شناسند،دوستان بیسواد به خنده هاتون ادامه بدید.

کاربری به نام Nina می نویسد: وقتی ملت ایران به لوکیشن نتانیاهو می خندند وقتی جدا همچین جایی تو ایران وجود داره،یعنی اسرائیلی ها ایران رو از خودمون بهتر می شناسند،دوستان بیسواد به خنده هاتون ادامه بدید.

بنیامین نتانیاهو پنجشنبه شب با نشان دادن نقشه ای ادعا کرد که اسرائیل یک انبار اتمی مخفی در منطقه ای از تهران کشف کرده است.
نخست وزیر اسرائیل در حاشیه سخنرانی خود در سازمان ملل خبر از وجود یک انبار مخفی با مواد، تجهیزات و مواد هسته ای داد، گفته می شود که سرویس های اطلاعاتی اسرائیل این انبار را در در پایتخت ایران کشف نموده است.
وی گفت: "ایران یک تأسیسات مخفی در تهران دارد. امروز، من برای اولین بار در این خصوص به طور عمومی صحبت می کنم". وی در ادامه، تصویر ماهواره ای و یک عکس از دیوار با دروازه آهنین را نشان می دهد.
نخست وزیر اسرائیل در داخل این محوطه، حداقل 15 کانتینر با تجهیزات و مواد مربوط به پروژه هسته ای ایران وجود دارد. نتانیاهو در ادامه افزود که کل وزن این محموله می تواند 300 تن باشد. او از  آژانس بین المللی انرژی اتمی خواست تا بازرسی فوری در این منطقه را انجام دهد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала