نتانیاهو: جاسوسان اسرائیل، یک انبار مخفی نگهداری تجهیزات اتمی در تهران کشف کردند

© AP Photo / Sebastian Scheinerنتانیاهو از آمادگی اسرائیل برای جنگ با ایران خبر داد
نتانیاهو از آمادگی اسرائیل برای جنگ با ایران خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنيامين نتانياهو خطاب به شوراي سازمان ملل اعلام نمود که جاسوسان اسرائیل، انبار مخفی نگهداری تجهیزات اتمی در تهران کشف کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در حاشیه سخنرانی خود در سازمان ملل خبر از وجود یک انبار مخفی با مواد، تجهیزات و مواد هسته ای داد، گفته می شود که سرویس های اطلاعاتی اسرائیل این انبار را در در پایتخت ایران کشف نموده است.

چگونه می توان توافق هسته ای با ایران را حفظ کرد - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
چگونه می توان توافق هسته ای با ایران را حفظ کرد

وی گفت: "ایران یک تأسیسات مخفی در تهران دارد. امروز، من برای اولین بار در این خصوص به طور عمومی صحبت می کنم". وی در ادامه، تصویر ماهواره ای و یک عکس از دیوار با دروازه آهنین را نشان می دهد.

او گفت، در داخل این محوطه، حداقل 15 کانتینر با تجهیزات و مواد مربوط به پروژه هسته ای ایران وجود دارد. نتانیاهو در ادامه افزود که کل وزن این محموله می تواند 300 تن باشد. او از سازمان آژانس اتمی خواست تا بازرسی فوری در این منطقه را انجام دهد.

گفتني است، هفته گذشته  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در روز پنجشنبه در محل اقامت خود اعلام نمود که در صورت رویارویی "حزب الله"، اسرائیل ضربه سنگینی به این کشور وارد می کند. 
نتانیاهو در این خصوص گفت: "اگر حزب الله خواهان رویارویی به ما باشد، آنچه را که حتی تصورش را نمی کند به وقوع می پیوندد و اسرائیل ضربه بزرگی به حزب الله وارد خواهد نمود".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала