طعنه سنگین هواوی به اپل +عکس

© East News / Imaginechinaطعنه سنگین هواوی به اپل +عکس
طعنه سنگین هواوی به اپل +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواوی رقیبی سر سخت برای اپل

به گزارش اسپوتنیک، هواوی برند چینی است، این برند با پیشرفت خوبی که داشت برای مدت کوتاهی به جای اپل نشست اما در بازار تعداد کمی از کشورها حضور گسترده داشته و با توجه به اینکه بازار آمریکا بزرگترین بازار گوشی است، از اهداف هواوی وارد شدن به بازار آمریکاست، اما همچنان علیرغم تلاش های فراوان برای وارد کردن گوشی های هوشمند خود به این بازار با شکست روبرو می شود. این شرکت تصمیم دارد در بازارهای رو به رشد، آسیا و اروپا فعالیت کند که تاثیر بیشتری بر رشد او داشته باشند.

واضح است اپل آیفون دارای قابلیت های متفاوت بسیاری است اما عمر باطری این گوشی ها چندان طولانی نیست. هواوی که قصد دارد از اپل پیشی بگیرد در حالیکه متقاضیان خرید اپل آیفون در سنگاپور منتظر بودند فروشگاه اپل درهای خود را به رویشان باز کند و برای سرگرم کردن خودشان از گوشی هایشان استفاده می کردند، بیش از ٢٠٠ عدد پاوربانک سوپرشارژ با توان mAh ١٠٠٠٠ که روی جعبه ی آنها نوشته شده بود "در اینجا پاوربانک است، به آن احتیاج پیدا خواهید کرد، با احترام هواوی" توزیع کرد.

به نظر می رسد که او با این کار ضمن اینکه به مشتریان اپل آیفون یاد آور شد که عمر باطری اپل طولانی نیست، قدرت خود را نیز به نمایش گذاشت. پیش بینی ها حاکی از این است که هواوی اپل را پشت سر خواهد گذشت و این اتفاق در آینده ی نزدیک به وقوع می پیوندد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала