واکنش کاربران ایرانی به تهديدات تند بولتون + عکس

© REUTERS / Kevin Lamarqueواکنش کاربران ایرانی به تهديدات تند بولتون
واکنش کاربران ایرانی به تهديدات تند بولتون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چگونه امثال پومپئو، بولتون و ترامپ، سرنوشت 80 ميليون ايراني را در دست گرفته اند.

به گزارش اسپوتنيک، جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سخنان دیروز خود اعلام نمود که اگر ایران علیه آمریکا و متحدانش اقدام کند، مطمئنا با پیامدهای جدی آن روبرو خواهد شد. او همچنین در مورد "پیامدهای ناگوار" ادامه تجارت با ایران هشدار داد. بولتون در نشست سالانه گروه "متحد علیه ایران" گفت: "روزهای مصونیت تهران و همکاران آن تمام شده است. رژیم آایران و حامیان آن با پیامدهای جدی روبرو خواهند شد اگر رفتارشان را عوض نکنند". در اين راستا، کاربران ايراني واکنش هاي متفاوتي به اين خبر ابراز داشته اند، برخي اين سخنان را تهديدي جدي محسوب نموده اند، برخي نيز مي گويند که چه چيزي ايران باعث اين همه مخالفت از سوي دولتمردان آمريکايي شده است و آنها از چه مي ترسند.

هیپوتالاموس خطاب به بولتون می گوید: دوران مصونیت تهران تمام شده است. یعنی چی؟ تا حالا بر اساس توافقی در پشت پرده، تهران رو از گزند مصون نگه داشتن؟

ایران هرچه بیشتر تحت فشار قرار بگیرد منافع دنیا تهدید خواهد شد. لحن شدید بولتون علیه ایران و اروپا را بی سابقه بود. ایران به تنگناهای مهمی برسد اهداف ایران مشخص است و آن بازار #انرژی است. میادین عراق,لیبی, نیجریه و مخازن استراتژیک عربستان اهداف ایران خواهند بود.

دیشب، سازمان ملل بار دیگر شاهد هنرسخنوری و چیرگی گفتار عقل پسند بر زور و تهدید بود. کلام #حسن روحانی هم ادیبانه بود هم منطق مند و هم برگرفته از قانون بین الملل. این متن گفتار، دوستان را راضی و معاندان را عصبانی کرد. واکنش های پمپئو و بولتون این را نشان می دهد".

خلاصش اینه که چرا باید حکومت ما اینقدر باگ داشته باشه تا امثال پومپئو و بولتون و ترامپ اینجوری با سرنوشت ۸۰ میلیون ایرانی هر کاری دلشون بخواد انجام بدن ولی توروخدا یادتون بمونه هیچ خارجی دلش به حال ما نمیسوزه

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала