پاپ رم: امیال جنسی موهبت الهی است

© REUTERS / Hannah McKayپاپ رم: امیال جنسی موهبت الهی است
پاپ رم: امیال جنسی موهبت الهی است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرانسیس، پاپ رم اعلام کرد امیال جنسی موهبت الهی است.

به گزارش اسپوتنیک، پاپ این مطلب را روز دوشنبه گذشته در پاسخ به سوالات جوانان کاتولیک متدین فرانسوی گفت که برای دیدار با وی به واتیکان آمده بودند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دفتر مطبوعاتی واتیکان، پاپ رم گفت:" امیال جنسی موهبت الهی برای ماست. و این موهبت دارای دو هدف است: عشق و زادن زندگی جدید. این عشق ، پرشور است.عشق واقعی پرشور است وقتی چنین عشقی بین زن و مرد وجود داشته باشد ، این به زندگی جاودان منجر خواهد شد". رهبر کاتولیک های جهان یادآور شد که خدا هم مرد و هم زن را به عنوان شبیه خود آفریده است.
پاپ همچنین خاطرنشان ساخت بسیاری از مردم مثلاً با فعالیت در صنعت سکس و پورنوگرافی سود و در آمد کسب می کنند و به این دلیل باید مواظب و مراقب امیال جنسی خود بود.در داخل کلیسای کاتولیک "جنگ" علیه فرانسیس ، پاپ رم جریان دارد.

Donald Trump-Papa Francis - اسپوتنیک ایران
پاپ رم با دادن سوالی درباره غذای ترامپ، ملانیا را شرمگین کرد (ویدیو)

یادآور می شود چندی پیش روزنامه گاردین درباره پاپ فرانسیس نوشت  هر چند این پاپ متواضع و فروتن در سراسر جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است، اصلاحات وی در داخل کلیسای کاتولیک رم با خشم و عصبانیت روحانیان محافظه کار کاتولیک و اعتراضات آنها روبرو شده است.
کشیشان محافظه کار معتقدند اصلاحات محتاطانه فرانسیس برای ایمان به اینکه کلیسا حقایق جاویدان را به پیروانش می آموزد، خطر به وجود می آورد و این پرسش را مطرح می کنند که اگر کلیسای کاتولیک حقایق جاویدان فارغ از تاثیر زمان را نیاموزد، معنای وجود آن چه خواهد بود؟

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала