بازیگر پورن: ترامپ نمی خواست رئیس جمهور شود

© MySpaceبازیگر پورن: ترامپ نمی خواست رئیس جمهور شود
بازیگر پورن: ترامپ نمی خواست رئیس جمهور شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیگر پورن می گوید که دونالد ترامپ نمی خواست رئیس جمهور شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه بریتانیی گاردین، استورمی دانیلز (استفانی کلیففورد) بازیگر امریکایی فیلم های پورن در کتابش به نام «در معرض دید کامل» نوشت، که دونالد ترامپ "نمی خواست رئیس جمهور شود".
دانیلز در کتاب خاطراتش می نویسد، که پیش از این اگر در درباره پیروزی احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 از ترامپ می پرسیدند، او می گفت که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

شکایت جدید بازیگر زن پورن علیه ترامپ - اسپوتنیک ایران
شکایت جدید بازیگر زن پورن علیه ترامپ

دانیلز در این کتاب می نویسد: "او حتی نمی خواست رئیس جمهور شود." وی در این کتاب، همچنان درباره رابطه پنهانی غیر کاری اش با دونالد ترامپ در سال 2006 نیز یادآوری می کند.
گفتنی است، پیش از این ستفانی کلیفورد مشهور به استورمی دنیلز، بازیگر مشهور پورن علیه دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به خاطر تهمت شکایت جدیدی مطرح کرد. این بازیگر پورن روز دوشنبه شکایت خود را تحویل دادگاه فدرال در نیویورک داد.
ترامپ پیشتر در یکی از توییت هایش به استورمی دنیلز تهمت و افترا زده و او را فریبکار خطاب کرده است. گزارشها حاکی از آن است که پس از آنکه استورمی اعلام کرده بود که پس از افشای رابطه اش با دونالد ترامپ، از سوی یک مرد تهدید شده است، ترامپ در حساب توییتر خود نوشت: «او درباره مردی که اصلا وجود ندارد صحبت می کند. یک اقدام فریبکارانه برای فریب رسانه های جعلی!» وکیل استورمی در این خصوص گفت: او اقدام موکل من را فریبکارانه خواند و مدعی شد که به مردم آمریکا دروغ گفته است. ما خیلی زود علیه او شکایت می کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала