تضعیف تلاش های آمریکا علیه ایران، توسط اروپا

© Sputnik / Alex MacNaughtonتضعیف تلاش های آمریکا علیه ایران، توسط اروپا
تضعیف تلاش های آمریکا علیه ایران، توسط اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اروپایی ها برخلاف تلاش های آمریکا برای محدود سازی روابط با ایران همچنان به تلاش برای حفظ روابط تجاری با ایران و برجام ادامه می دهند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن فری بیکن، اروپایی ها برخلاف تلاش های آمریکا برای محدود سازی روابط با ایران همچنان به تلاش برای حفظ روابط تجاری با ایران و برجام ادامه می دهند.

دیپلمات های آمریکایی سلسله جلساتی با شرکت های بزرگ بین المللی و مقام های بانکی برگزار کرده اند تا برنامه تحریم های دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران را برای آنها تشریح کنند. دولت ترامپ اعلام کرده است هر شرکتی که در جانب ایران قرار بگیرد، شدیدترین تحریم ها علیه آنها وضع خواهد شد. این در حالی است که کشورهای اروپایی قصد دارند به همکاری با ایران ادامه دهند.

اما این تلاش های دیپلماتیک آمریکا به دلیل فعالیت های رهبران آلمان و سایر کشورهای اروپایی تضعیف شده است. اروپایی ها امیدوار هستند برنامه ای برای کنار زدن تحریم های آمریکا علیه ایران ایجاد کنند.

مقام های ارشد آلمان و سایر کشورهای اروپا همچنان به طراحی تکنیک های عبور از تحریم ها ادامه داده و خواهان ایجاد آلترناتیوی برای «سوئیفت» می باشند.

سوئیفت یک سیستم پولی بین المللی است که تراکنش های مالی فرامرزی از طریق آن انجام می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала