معجزه پرسپولیس در آزادی + ویدئو

© Photoمعجزه پرسپولیس در آزادی
معجزه پرسپولیس در آزادی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با شکست تیم الدحیل قطر به مرحله نیمه نهایی آسیا راه یافت.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 دقیقه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که در این دیدار پرسپولیس با نتیجه 3 بر 1 موفق به شکست نماینده قطر شد و به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه های آسیا راه یافت.

در این دیدار سیدجلال حسینی، حسین البریک (بازیکن الدحیل) و گادوین منشا برای پرسپولیس و  کریم بوضیاف تک گل الدحیل را به ثمر رساندند.

پرسپولیس که دربازی رفت با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم قطری شکست خورده، امروز با امید فراوانی پا به میدان گذاشت تا با شکست تیم پر مهره و ثروتمند قطری به مرحله نیمه نهایی راه یابد، اما گل دقیقه 33 کریم بوضیاف تا حدودی امیدهای پرسپولیس را نا امید کرد و نیمه نخست این بازی با همان تک گل به سود الدحیل قطر به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم پرسپولیس سعی داشت تا این نتیجه را جبران کند که د نهایت سید جلال حسینی کاپیتان با تجربه این در دقیقه 57 قفل دروازه الدحیل را شکست تا ضمن تساوی بازی، امید را به اردوی پرسپولیس بازگرداند. در ادامه بازی این تیم پرسپولیس بود که بازی را در دست گرفت و فشار بیشتری به حریق پرقدرت خود وارد کرد و حسین البراکی بازیکن تیم حریف واردار به اشتباه کرد تا این بازیکن در دقیقه 75 برای بار دوم دروازه تیم خودشان را باز کند و تنها پس از گذشت 3 دقیقه گاودین منشا مهاجم پرسپولیس موق شد با حرکتی زیبا برای بار سوم دروازه تیم الدحیل را باز کند و صعود پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش 60 هزار تماشاگر این تیم رقم بزند.

در ادامه بازی تیم الدحیل قطر با حملات خود سعی کرد که دروازه تیم پرسپولیس را باز کند که با دفاع منطقی بازیکنان پرسپولیس موفق به انجام این کار نشد و پرسپولیس اولین شکست را به این تیم قدرتمند قطری تحمیل کند و معجزه آزادی شکل بگیرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی (شایان مصلح — 67)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن (آدام همتی — 88)، گادوین منشا (احسان علوان‌زاده 5+90) و علی علیپور.

ترکیب الدحیل:امین لکانته، محمد موسی، لوکاس مندز، لوئیز جونیور (عصیم مادیبور — 26)، نام تای‌هی، کریم بوضیاف، بسام الراوی، سلطان حسین البراکی، الموئز علی (یوسف العربی — 85)، مراد ناجی حسین و ادمیلسون جونیور سیلوا.

شایان ذکر است که تیم فوتبال استقلال دیگر نماینده ایران در چارچوب این رقابتها در قطر مهمان تیم السد است. بازی رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی با حساب 3 بر 1 به سود تیم قطری به پایان رسیده بود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала