جعفری: دشمنان ایران تا شعاع دو هزار کیلومتری به گوش باشند

© AFP 2023 / ATTA KENAREجعفری: دشمنان ایران تا شعاع دو هزار متری به گوش باشند
جعفری: دشمنان ایران تا شعاع دو هزار متری به گوش باشند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه ایران گفت: آنهایی که در اطراف و در شعاع 2 هزار کیلومتری خاک ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند باید بدانند که همه موشک های سپاه از دقت بالایی برخور دارند.

واکنش کاربران ایرانی به حمله موشکی سپاه به کردستان عراق - اسپوتنیک ایران
واکنش کاربران ایرانی به حمله موشکی سپاه به کردستان عراق
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران ایران گفت: مجموعه سپاه با کار اطلاعاتی و فرماندهی و به کارگیری تجهیزات دقیق موشکی و پرواز فناوری‌های در اختیار سپاه، توانست انتقام خون شهیدان مظلومی که در پایگاه در مریوان به شهادت رسیدند و بقیه شهیدان منطقه کردستان را بگیرد.

فرمانده سپاه ایران تاکید کرد: انتقام اخیر سپاه از تروریست‌ها پیام بسیار معناداری برای دشمنان بویژه ابرقدرت‌هایی است که فکر می‌کنند می‌توانند اهداف پلید و زورگویی‌هایشان را به ما تحمیل کنند.

سرلشکر جعفری افزود: امروز برخورداری ما از انبوه موشک های با برد 2 هزار کیلومتری نقطه زن، توان بی نظیری را به جمهوری اسلامی ایران داده است که ملت ما به پشتوانه این قدرت ها و توانمندی های نیروهای مومن و انقلابی بتوانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی ایران همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهیدان گمنام که پیکر آنها سال ها در دل خاک مانده و مشتی استخوان برگشته است حتماً پیام خاصی دارند که در این دوران وانفسا و غربت اسلام و عدالت و در شرایطی که مردم به شدت نیاز به روحیه و چراغ راه برای ایثارگری و فداکاری و سازش نکردن با دشمن دارند، به میهن بازگشته اند.

سرلشکر جعفری در پایان افزود: ما مدیون خون شهیدان هستیم و امیدواریم بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته، پیام آنها را با استقامت و پایداری به دنیا برسانیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала