اعتراف اسرائیل به حملات علیه سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف اسرائیل به حمله علیه سوریه
اعتراف اسرائیل به حمله علیه سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسرائیل برای نخستین بار به حملات هوایی مکرر به حریم سوریه اعتراف کرد و اعلام کرد که 200 نقطه را در این کشور هدف قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری اسرائیلی آی 24 نیوز، اسرائیل برای نخستین بار به حملات هوایی مکرر به حریم سوریه اعتراف کرد و اعلام کرد که 200 نقطه را در این کشور هدف قرار داده است.

ارتش اسرائیل در گزارشی اعلام کرد: در حملاتی علیه سوریه بیش از 800موشک و خمپاره مورد استفاده قرار گرفت که اکثر موشک ها با بمب افکن های شکاری به خاک سوریه شلیک شده است. بیشتر عملیات نظامی ارتش اسرائیل، در مناطق مرزی سوریه با عراق صورت گرفته است.

اسرائیل علت این حملات را جلوگیری از تثبیت حضور ایران در سوریه و توقف انتقال سلاح اعلام کرد.

ارتش تل آویو در ادامه افزود: برغم حملات اسرائیل در سوریه، شاهد تلاش‌های ایران برای تثبیت حضورش در منطقه است. یگان های سایبری متخصص فناوری های پیشرفته و نیز یگان نخبه ارتش به برخی عملیات زمینی محدود در سوریه دست زده است. ایران مهمترین تهدید علیه اسرائیل است و تهران به دمشق کمک کرده تا خاک خود را بازپس گیرد.

انتشار گزارش ارتش اسرائیل در مورد حمله به سوریه همزمان با آن فاش می شود که حمله هوایی امشب (سه شنبه) اسرائیل به منطقه 'وادی العیون' در نزدیکی شهر حماه در شمال غرب سوریه دفع شد.

یک مسئول نظامی سوری که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت: جنگنده های اسرائیلی در ارتفاع پایین از غرب بیروت پرواز و به سمت شمال در حرکت بودند که در جریان آن، برخی از پایگاه های نظامی در استان های طرطوس و حماه هدف قرار گرفتند.

منطقه وادی العیون اسم شهرکی از توابع مصیاف واقع در استان حماه است که در 250 کیلومتری غرب دمشق پایتخت سوریه واقع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала