علت تهدید روحانی به مرگ چه بود؟

© AFP 2023 / Atta Kenareعلت تهدید روحانی به مرگ چه بود؟
علت تهدید روحانی به مرگ چه بود؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی، رئیس جمهور ایران درباره علت تهدید شدنش به مرگ را توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در پاسخ به پرسش های نمایندگان در صحن مجلس بر انسجام و وحدت و اعتدال در کشور تاکید کرد و گفت: چه شد عده ای جرات کردند رییس جمهور کشور را تهدید به مرگ کنند؟ چون حس کردند بین ما و شما فاصله است.

او در ادامه افزود که پاسخگو بودن را بالاترین نقطه قوت مسئولان نظام می داند و هیچ کس فکر نکند که پاسخگو بودن یک نقطه ضعف است. همه باید به بهترین کلام و بهترین سخن و بهترین جملات نسبت به هم صحبت کنیم. این روز را روز مبارکی برای دموکراسی، کشور و مردم سالاری دینی می بینم. همه مسئولان باید در چارچوب وظایف خود و قانون پاسخگو باشند. در چارچوب آنچه که قانون مقرر کرده است. هیچکس از مردم شریف ایران و دوستان ما در جهان یا دشمنان فکر نکنند امروز آغاز شکافی بین دولت و مجلس است. این تصور کاملا اشتباه است. مجلس و دولت بار بزرگی بر دوش دارند که با همکاری یکدیگر باید به مقصد برسانند.

وی خاطرنشان کرد: سوال نمایندگان محترم علی القاعده باید از دولت دوازدهم باشد و نه یازدهم ولی لحن سوالات دولت یازدهم و دوازدهم است. از نظر من هم ایرادی ندارد با اینکه دولت دوازدهم دو شخصیت حقوقی هستند. همواره در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش من این بود که بین دولت و مجلس یک ارتباط نزدیک و برادرانه باشد و به نظر من این چنین بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала