بازداشت هزاران نفر طرفدار آتش بس در سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر بازداشت هزاران نفر طرفدار آتش بس در سوریه
بازداشت هزاران نفر طرفدار آتش بس در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تروریست ها در ادلب، بیش از 1000 نفر از طرفداران آتش بس در سوریه را دستگیر نمودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان نماینده دائم روسیه در سوریه آقای واسیلی نبنزیا، تروریست ها هزاران نفر را در استان ادلب سوریه به جرم همکاری به آتش بس با مقامات بازداشت کردند.

وی گفت: "تروریست ها بیش از 2 هزار نفر را بازداشت کرده اند، این افراد طرفدار توافق با مقامات سوریه هستند". وی در ادامه افزود که مسکو از رهبران ستیزه جویان در ادلب بارها خواسته است که تسلیم شوند، زیرا حفظ وضعیت موجود غیر قابل قبول است.

این مقام روس در ادامه افزود که او با تحریکات احتمالی حمله سلاح های شیمیایی در خاک سوریه با دبیر کل سازمان ملل متحد به صحبت خواهد نشست.

3 شرط خروج آمریکا از سوریه چیست؟ - اسپوتنیک ایران
3 شرط خروج آمریکا از سوریه چیست؟

پیش از این، وزارت دفاع روسیه گفت که ایالات متحده در حال افزایش جنگ افروزی خود علیه سوریه است.

گفتنی است در تاریخ 27 اوت، ژنرال ایگور کوناشنکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه گفت: «ایالات متحده آمریکا، به افزایش دسته های موشک های کروز در خاورمیانه ادامه می دهد که با صحنه سازی مرتبط با گویا «کاربرد سلاح شیمیایی» در ادلب ارتباط دارد. حمله با مهماتی که به مواد سمی آغشته شده اند در دور روز آینده به منطقه مسکونی کیفر زایتا در ادب سوریه برنامه ریزی شده است. متخصصین خارجی برای صحنه سازی «حملات شیمیایی» به این محل رفته اند. در این وزارت خانه اطلاع دادند که بر اساس خبرهای رسیده از ساکنین استان ادلب در مرکز روسی مصالحه طرفین درگیر، متخصصین خارجی برای صحنه سازی «حملات شیمیایی» با استفاده از بمب های موشکی پر شده با کلر به جنوب منطقه ی عاری از تسلیحات ادلب رسیده اند. 

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала