ترامپ را به مراسم ختم مک کین دعوت نکردند

© Photo / Gage Skidmoreترامپ را به مراسم ختم مک کین دعوت نکردند
ترامپ را به مراسم ختم مک کین دعوت نکردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانواده جان مک کین، سناتور جمهوریخواه که بر اثر سرطان فوت شده بود، اظهار کردند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به مراسم خاکسپاری دعوت نکردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان ان، خانواده جان مک کین، سناتور جمهوریخواه که بر اثر سرطان فوت شده بود، اظهار کردند که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به مراسم خاکسپاری دعوت نکردند.

مک کین در طول سال خودش مراسم تشییع جنازه را برنامه ریزی کرده بود و با توجه به سخنان خانواده اش، او نمی خواست ترامپ در مراسم ختمش حضور داشته باشد.

اشاره شده است که بستگان مک کین از رقیبان سابق و رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما و جورج بوش خواستند سخنرانی های خداحافظی این مراسم را قرائت کنند.

ترامپ هم در پیام کوتاهی بدون گفتن یک حرف در مورد حرفه و زندگی مک کین گفت: "تسلیت من و احترام قاطعانه من برای خانواده سناتور جان مک کین. قلب و دعای ما با شماست!"

مک کین و ترامپ اختلافات زیادی داشتند از جمله هنگامی که این سناتور ارشد جمهوریخواه به لغو طرح بیمه همگانی موسوم به "اوباماکر" رای نداد، ترامپ از او به شدت انتقاد کرد.

مک کین در خاطراتی که در ماه مه سال 2018 تحت عنوان "موج نام آرام" منتشر شد، همدردی ظاهری رئیس جمهور آمریکا را به ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه، محکوم کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала