پر درآمد ترین هنرپیشه سال جهان کیست" + عکس

© AP Photo / Giuseppe Aresu, Fileپر درآمد ترین هنرپیشه سال جهان کیست" + عکس
پر درآمد ترین هنرپیشه سال جهان کیست + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این هنرپیشه مشهور هالیوود، طی یک سال گذشته بیش ازهر هنرپیشه دیگری درآمد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، مجله فوربس جورج کلونی، هنرپیشه مشهور هالیوود را پردرآمدترین هنرپیشه مرد سال 2018 تعیین کرده است.

جورج کلونی از ماه ژوئیه سال 2017 تا ژوئن سال 2018میلادی 239 میلیون دلار درآمد داشته است و درآمد 239 میلیون دلار وی را تبدیل به پردرآمدترین هنرپیشه سال 2018 جهان کرده است.
این هنرپیشه 57 ساله، بخشی از ثروت خود را مدیون شرکت تکیلا‌ است که او یکی از پایه‌گذارانش بود و سال گذشته به قیمت بالای یک‌ میلیارد دلار فروخت.

در فهرست پردرآمدترین چهره‌های مشهور سال مجله فوربس، جورج کلونی پس از فلوید می ودر، بوکسر امریکا دومین چهره مشهور پردرآمد سال شده است. خواننده معروف اد‌ شیران، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از دیگر پردامد ترین مردان 2018 شناخته شده اند. بسیاری از چهره‌های پردرآمد، ثروت خود را مدیون فعالیت‌های تجاری استند که در کنار کار حرفه‌ای خود دارند. برخی نیز این ثروت را مدیون حضورشان در شبکه‌های اجتماعی و شهرت مجازی استند.

اسکارلت یوهانسون هنرپیشه آمریکایی - اسپوتنیک ایران
پردرآمد ترین هنرپیشه های زن جهان

گفتنی است، پیش از این در دنیای هالیوود این خبر منتشر شده بود که هاروی واینستاین، تهیه‌کننده بزرگ هالیوودی که پیشتر مدیر دو کمپانی فیلمسازی «میرامکس» و «واینستاین» بود، به دنبال رسوایی اخلاقی و اتهامات آزار و اذیت و تجاوز جنسی به شدت مورد انتقاد هالیوودها قرار گرفته و آکادمی اسکار نیز عضویت او در این نهاد سینمایی را لغو کرده و او را اخراج می کند.
فیلم‌هایی که با تهیه‌کنندگی این هالیوودی بزرگ در طول دوران فعالیتش در دو کمپانی «میرامکس» و «واینستاین» ساخته شدند کلا 341 بار نامزد جایزه اسکار و 81 بار نیز برنده اسکار بوده‌اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала