جنگ با ایران هزینه زیادی دارد

© AP Photo / Ebrahim Norooziجنگ با ایران هزینه زیادی دارد
جنگ با ایران هزینه زیادی دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خطیب نماز عید قربان در تهران نحوه مذاکره آمریکایی‌ها را دیکتاتوری مذاکره نامید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، آیت الله احمد خاتمی، خطیب نماز عید قربان در تهران با اشاره به سخنان رهبر ایران گفت: در روز دوشنبه پانزده مرداد ماه رهبری دو نکته دیگر نیز در مورد آمریکا فرمودند، نکته اول این که قطعا جنگ نخواهد شد. این بیانات شعاری نبود؛ چرا که آمریکا می‌داند جنگ با ایران هزینه زیادی دارد و با کوچک‌ترین حرکت آن‌ها نه تنها آمریکا ،‌ بلکه رژیم صهیونیستی هم توسط ایران مورد هدف قرار می‌گیرد.
خاتمی همچنین با اشاره مجدد به سخنان رهبر ایران که "مذاکره نخواهیم کرد"، بیان‌ کرد: آمریکا یک ذره انسانیت و شرف در رابطه با بحث مذاکره به خرج نداد. این واقعیت وجود دارد که از اول پیروزی انقلاب تمام دولتمردان آمریکا در پی مذاکره با ایران بودند و ناکام ماندند. ترامپ هشت بار درخواست مذاکره با ایرا ن را داشته است، اما می‌گوید در پی مذاکره با ایران نیستم. او برجام را بر هم زد برای مذاکره مجدد با ایران تا اقتدار موشکی و منطقه‌ای ایران را در این موضوع بگنجاند، اما این بار نیز مسئولان آرزوی مذاکره را بر دل آن‌ها خواهد گذاشت.
وی با بیان این‌که «آمریکا در پی دیکتاتوری مذاکره است و نه مذاکره کردن»، گفت‌: آمریکا می‌گوید من این طرف میز و ایران آن طرف میز بنشیند و هر چیزی که من می‌گویم آن را بپذیرد. این دیکتاتوری مذاکره است و نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل آن‌ها می‌ایستد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала