ساخت نخستین پهپاد زیر دریایی تیرانداز در روسیه

© Sputnik / Alexey Filippovساخت نخستین پهپاد زیر دریایی تیرانداز در روسیه
ساخت نخستین پهپاد زیر دریایی تیرانداز در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخستین هواپیمای بدون سرنشین زیر دریایی مجهز با سلاح های اتوماتیک در روسیه ساخته می شود.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت «روس تیخ» اعلام کرد، که نخستین هواپیمای بدون سرنشین زیر دریایی مجهز با سلاح های اتوماتیک را ساخته است.
شرکت جنگ افزار سازی «روس تیخ» مژده ساخت نخستین هواپیمای بدون سرنشین زیر دریایی مجهز با سلاح های اتوماتیک را در نمایشگاه «ارتش 2018» اعلام نمود.
قرار است، آزمایش این هواپیماهای بدون سرنشین زیر دریایی در ماه نوامبر و دسامبر سال جاری انجام گیرد.
این پهپاد مجهز به تفنگ زیر آبی در حال آزمایش است و قرار است این پهپاد با این جنگ افزار ترکیب شده و به زودی در معرض نمایش قرار بگیرد. این یک پیشرفت فوق العاده است و شاید به این زودی هیچ کسی در جهان دارای چنین اسلحه کوچک زیر آبی نباشد.

مبارزه نزدیک سوخو ۲۷ با دشمن بر روی دریای بالتیک +فیلم - اسپوتنیک ایران
مبارزه نزدیک سوخو ۲۷ با دشمن بر روی دریای بالتیک +فیلم

نگهبانی از بنادر، پل ها، پایگاه های نیروی دریایی و همچنین کشتی های که در دریاها قرار دارند از وظایف این پهپاد زیردریایی اتوماتیک تیر انداز است.
گفتنی است، پیش از این ویدئوی از شلیک موشک ضد تانک C-8OFP در فضای مجازی منتشر شده است. این ویدئو توسط هلیکوپتر Mi-35M فیلمبرداری شده است، در این تصاویر دوربین ها در نزدیکی بالهای این هلیکوپتر قرار داشتند و از C-8OFP فیلمبرداری نمودند. موشک های S-8 بی نظیر هستند و برای مقابله با هلیکوپترهای Su-25 و Mi-8 طراحی شده است.
گفتنی است، سوخو-57 یک جنگنده چند منظوره روسی نسل پنجم است که توسط شرکت سوخو طراحی شده است. این هواپیما برای از بین بردن اهداف هوایی، زمینی، شناسایی و همچنین تخریب سیستم کنترل دشمن طراحی شده است.این جنگنده مجهز به رادار مافوق قوی است که شناسایی اهداف زمینی و هوایی در «فاصله بسیار دور» را ممکن می سازد. پس از شناسایی، هر هدفی با کمک موشک های دوربرد از نوع «هوا- هوا» و « هوا-زمین» نابود خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала