اختلاف نظر ترامپ و ملانیا در مورد دکوراسیون

© AFP 2023 / Nicholas Kammاختلاف نظر ترامپ و ملانیا در مورد دکوراسیون
اختلاف نظر ترامپ و ملانیا در مورد دکوراسیون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برخی از منابع خبری از اختلاف نظر رئیس جمهور آمریکا با ملانیا مسر وی درباره دکوراسیون محل اقامت آنها در کاخ سفید خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مبلمانی را که همسرش ملانیا ترامپ خریداری کرده بود، کنار گذاشت و مبلمان مورد علاقه خود را جایگزین آنها کرد. 
هنگامی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ژانویه 2017، وارد کاخ سفید شد، ملانیا ترامپ، همسر وی با بهانه تحصیل فرزند آنها تا مدت ها در برج ترامپ در نیویورک باقی ماند و از نقل مکان به کاخ سفید خودداری کرد.
دو منبع نزدیک به کاخ سفید به روزنامه واشنگتن پست گفتند که ملانیا ترامپ همواره مبلمان و وسایل مربوط به خود را در کاخ سفید تغییر می دهد. او معمولا محل اقامت خود در کاخ سفید را با مبلمان و وسایل جدید و لوکس تزئین می کند. اما زمانی که برای چند روز کاخ سفید را ترک می کند، دونالد ترامپ دستور می دهد که دکوراسیون را با وسایل طلایی و قدیمی به سبک لوئی چهاردهم تغییر دهند.
به گفته یکی از این منابع خبری، خودسری ترامپ برای تغییر طراحی داخلی محل اقامت ملانیا در کاخ سفید حاکی از بی توجهی او به خواسته های همسرش است.
پیش از این در اوایل ماه اوت گزارش شد که مقام‌های آمریکایی طبق توافقی که با شرکت بوئینگ صورت دادند، مبلغ 34 میلیون دلار صرف تغییر دکوراسیون داخلی هواپیمای ویژه رئیس جمهور آمریکا خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала