آموزش عملی نجات افراد در آسانسور +ویدئو

© Flickr / oNico®آموزش عملی نجات افراد در آسانسور +ویدئو
آموزش عملی نجات افراد در آسانسور +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چگونه افرادی را که در آسانسور گیر کرده اند، نجات دهیم؟

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای تابستان که با شاهد قطعی برق در "ایران" روبرو هستیم، آموزش نجات افراد از آسانسور می تواند بسیار مفید باشد.
برای این کار ابتدا باید وارد موتورخانه شده و برق سه فاز در حالت خاموش قرار داد. سپس کنار موتور با استفاده از فلکه دینام می توان گیربکس را چرخاند.
بدین حالت که دست را روی فلکه دینام گذاشته و ترمز را در حالت آزاد قرار می دهیم. سپس فلکه دینام را به سمت چپ یا راست حرکت میدهیم. حرکت به سوی هر کدام از طرفین باعث می شود که آسانسور به سمت بالا یا پایین رود.

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on Aug 11, 2018 at 12:11pm PDT

روی بکسل ها معمولا علامتی بوسیله رنگ گذاشته شده است که در صورتیکه بکسل با رنگ شاخص همتراز شود، نشان دهنده ایست آسانسور در طبقه مشخصی است. پس از تراز کردن بکسل و شاخص و اطمینان از ایست آسانسور در طبقه ای خاص، می توان به وسیله کلید سه گوش آسانسور، اتاقک آسانسور را باز کرد. محل سوراخی که می توان کلید را در آن گذاشت معمولا بالای در آسانسور است و باید در جهت یا خلاف عقربه های ساعت، بسته به نوع آسانسور چرخاند تا باز شود.
بسیاری از کاربران از این آموزش استقبال کردند و برای فرد متخصصی که این کلیپ را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، آرزوی خوشبختی و خوشحالی کرده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала