آرزوی مرگ ایرانی ها از سوی وزیر اسرائیلی

© AP Photo / Sebastian Scheinerآرزوی مرگ ایرانی ها از سوی وزیر اسرائیلی
آرزوی مرگ ایرانی ها از سوی وزیر اسرائیلی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امنیت داخلی اسرائیل، برای مردم و دولت ایران آرزوی محو شدن از نقشه جهان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس نیوز، یک عضو کابینه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل، برای ایرانیان آرزوی مرگ کرد.
آقای گیلعاد اردان وزیر امنیت داخلی و امور استراتژیک اسرائیل در اقدامی بی سابقه رو به مردم ایران، گفت: "بهتر بود (به جای بازگشت تحریم‌ها) تمام حکومت و کشور ایران به صورت کامل از روی (نقشه) جهان محو می‌شد".
تایمز اسرائیل در این خصوص نوشت که اردان با انتقاد شدید از کشورهای اروپایی به‌دلیل تلاش برای حفظ برجام، گفت: «ولی مشاهده اینکه توافق هسته‌ای بدِ اوباما، با گزینه بهتری (خروج آمریکا و احیای تحریم) جایگزین شد، یک موهبت است".
وی در ادامه گفت: «به نظر من، شانس زیادی برای آن (ادامه برجام) وجود دارد. از هم اکنون می‌توانیم نتایج مثبتی را درپی اقدام ترامپ ببینیم".
گفتنی است، پیش از این آقای نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل از اروپا خواست تا به آمریکا بپیوندد و مذاکره با ایران را متوقف کند.
او در یک پیام ویدئویی گفت: من از ترامپ و دولت آمریکا برای بازگرداندن تحریمها علیه ایران قدردانی میکنم. این یک لحظه مهم برای اسرائیل، برای آمریکا و همه جهان است و باعث می‌شود ایران رفتارهای تهاجمی در منطقه و تسلیح کردن خود را متوقف کند. من از کشورهای اروپایی نیز می‌خواهم به این حرکت بپیوندند، اکنون زمان آن است که مذاکره را متوقف کنند. اکنون زمان عمل است. این دقیقا کاری است که آمریکا انجام داده است و دقیقا کاری است که اتحادیه اروپا باید انجام دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала