آیفون جدید، گرانتر هم می شود

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezآیفون جدید، گرانتر هم می شود
آیفون جدید، گرانتر هم می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت اپل هشدار داد که جنگ تجاری بین امریکا و چین موجب گرانتر شدن محصولات اپل می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ و گزارش سه ماهه این شرکت، اپل هشدار داد که جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین موجب گرانتر شدن محصولات اپل می شود. این جنگ می تواند بر قیمت آیفون و سایر ابزارها تاثیر بگذارد. این گزارش توسط بلومبرگ با اشاره به گزارش شده است.

"اختلافات در زمینه تجارت بین المللی (میان آمریکا و چین) می تواند منجر به تعرفه های بالاتر و افزایش قیمت ها شود، این امر به نوبه خود تاثیر منفی بر فعالیت های شرکت خواهد بود. تعرفه ها می تواند هزینه های محصولات شرکت و همچنین اجزای مورد استفاده برای تولید و مواد اولیه آن را افزایش دهد".

به نقل از شرکت اپل، هزینه های اضافی بر سود ناخالص آن تأثیر منفی خواهد گذاشت. از سوی دیگر افزایش قیمت محصولات سبب کاهش رقابت پذیری و کاهش تقاضای مصرف کنندگان خواهد شد.

گفتنی است در تاریخ 1 آگوست،  آمریکا  تعرفه 25 درصدی بر کالاهای چینی به ارزش 200 میلیارد دلار اضافه نموده است. بنابراین، نرخ مالیات 2.5 برابر افزایش یافته است، به طوری که پیش از این 10 درصد اعلام شده است.

پیش از این؛ شرکت روسی « خاویار» تولیدکننده لوازم جانبی گوشی های هوشمند فروش نسخه ای لوکس از گوشی آیفون ایکس را آغاز کرده که 4500 دلار قیمت دارد و مجهز به صفحات خورشیدی برای تامین انرژی است. شرکت خاوریار نام دارد، نام  محصول تازه خود را آیفون ایکس تسلا گذاشته که یادآور نام شرکت تسلا سازنده خودروهای برقی و صفحات خورشیدی نیز هست.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала