روسیه مقام نخست "اربابان اطلاعاتی" را کسب نمود

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه مقام نخست "اربابان اطلاعاتی" را کسب نمود
روسیه مقام نخست اربابان اطلاعاتی را کسب نمود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در مسابقات ارتش های جهان، سربازان روسی بهترین نتیجه را در مسابقه "اربابان اطلاعاتی" در نووسیبیرسک کسب نموندند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم پیشاهنگان از روسیه بهترین نتیجه را در مرحله دوم رقابت های بین المللی "اربابان اطلاعات نظامی در سال 2018" که در منطقه نووسیبیرسک برگزار شد را کسب نمودند.
مسابقه اربابان اطلاعاتی، شامل غلبه بر مسیر های پیچیده با وسایل نقلیه پیاده نظام مبارزه و اجرای استانداردهای نظامی آموزش مبارزه است. در این مسابقه، راننده مجبور است برای رفتن فاصله از 7.5 کیلومتری و برای نشان دادن مهارت های رانندگی خود از 15 موانع مختلف عبور کند.

ایران، جایگاه دوم مسابقه نظم اجتماعی را کسب نمود - اسپوتنیک ایران
ایران، جایگاه دوم مسابقه "نظم اجتماعی" را کسب نمود

شایان ذکر است که تیم روسیه یک رکورد برای عبور از مسیر در تاریخ بازی های نظامی به ثمر نشاند، این تیم به خط پایان در 12 دقیقه و 58 ثانیه رسیدند. علاوه بر این، شرکت کنندگان از جمله استانداردهای آموزش کمکهای پزشکی، استقرار ارتباطات رادیویی، حرکت پنهان به سوی دشمن و صعود از مرز ها را امتحان نمودند. با توجه به نتایج حاصل از دو مرحله از رقابت ها، پس از تیم روسیه، کشور چین، ازبکستان، بلاروس و قزاقستان در مکان های بعدی قرار گرفتند.
مسابقه بین المللی "اربابان اطلاعاتی 2018" میان روسیه، قزاقستان، سودان، چین، بلاروس، ازبکستان، ارمنستان و زیمبابوه با حضور سربازان این کشورها برگزار گردید.
در پایگاه نظامی «آلابینو» واقع در حومه مسکو از 28 جولای تا 11 اوت با حضور 23 کشور، مسابقات بین المللی ارتش های جهان برگزار می گردد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала