ترامپ: در صورت دعوت رسمی به مسکو می روم

© AFP 2023 / Jorge Silvaترامپ: در صورت دعوت رسمی به مسکو می روم
ترامپ: در صورت دعوت رسمی به مسکو می روم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ امیدوار است که در ابتدای سال بعد، با پوتین دیدار کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان سارا ساندرز در روز جمعه در حضور خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده پس از دریافت دعوت رسمی، اماده بازدید از مسکو است.
این مقام آمریکایی در ادامه گفت: "رئیس جمهور ترامپ امیدوار است که پس از اولین روز سال نو، رئیس جمهور ولادیمیر پوتین را در واشنگتن ببیند. وی پس از دریافت دعوت رسمی آماده است تا به مسکو سفر کند."
پیشتر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفت که او دونالد ترومپ، همتای آمریکایی خود را به مسکو دعوت کرده بود، اما ترامپ آماده بود تا با او و واشنگتن ملاقات کند.
گفتنی است، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست بریکس در آفریقای جنوبی گفت: ترامپ اعلام کرد که برای جلسات بیشتر آماده است.من نیز آماده هستم.
پوتین همچنین افزود: ارتباطات با ایالات متحده ادامه دارد و جلسات در سطح بین المللی به زودی امکان پذیر است. رئیس جمهور اضافه کرد: مزیت بزرگ رئیس جمهور ترامپ این است که او قصد دارد تا وعده های خود را به رای دهندگان (مردم آمریکا) تحقق بخشد. پوتین همچنین درباره ملاقات خود با ترامپ گفت: من این ملاقات ها را مفید می شمارم.
گفتنی است در 16 جولای، اولین جلسه رسمی بین رئیس جمهور آمریکا و روسیه در هلسینکی برگزار شد.این جلسه پشت درب های بسته بیش از دو ساعت به طول انجامید و هر دو رهبر مذاکرات را مثبت ارزیابی نمودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала