چه کسانی در امریکا مخالف تشدید تحریم ها علیه روسیه هستند؟

CC0 / Pixabay / چه کسانی در امریکا مخالف تشدید تحریم ها علیه روسیه هستند؟
چه کسانی در امریکا مخالف تشدید تحریم ها علیه روسیه هستند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لابی گران حامی منافع شرکت های نفت و گاز آمریکا تلاش می کنند نمایندگان کنگره این کشور را از تشدید تحریم ها علیه روسیه منصرف نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری رویترز با استناد به منابع خود در مجلس سنا آمریکا گزارش داد اکنون سناتورها در حال بحث های شدیدی درباره گزینه های تشدید تحریم ها در صورت اثبات دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده هستند.
توضیح داده می شود که تعدادی از شرکت های نفت و گاز با تشدید تحریم ها علیه روسیه به شدت مخالفت می کنند. رویترز نام این شرکت ها را ذکر نکرده است.
پیشتر رابرت منندز، سناتور دموکرات اعللام کرده بود در آینده نزدیک طرح قانونی جدیدی درباره تحریم ها علیه روسیه را مطرح خواهد کرد. وی گفت ضرورت تشدید تحریم در رابطه با عدم رضایت کنگره از نتایج دیدار سران روسیه و امریکا است.

سناتور آمریکایی: تحریم ها علیه روسیه بی فایده اند - اسپوتنیک ایران
سناتور آمریکایی: تحریم ها علیه روسیه بی فایده اند

روابط روسیه و کشورهای غربی و در درجه اول امریکا در رابطه با اوضاع در اوکراین و پیوستن کریمه به روسیه رو به وخامت گرائید. غرب روسیه را به دخالت متهم کرده و تحریم هایی را علیه مسکو از جمله موسسات دفاعی و شرکت های نفت و گاز روسیه وضع کرد. روسیه تدابیر متقابلی اتخاذ کرده ، واردات از کشورهای غربی را محدود ساخته و اعلام نمود سخن گفتن با وی با زبان تحریم ها فایده ندارد. روسیه همچنین اعلام کرده که طرف درگیری در اوکراین نیست و در اوضاع در این کشور دخالت ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала