ترامپ پوتین را در "دخالت روسیه در انتخابات امریکا" مسئول دانست

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ پوتین را در "دخالت روسیه در انتخابات امریکا" مسئول دانست
ترامپ پوتین را در دخالت روسیه در انتخابات امریکا مسئول دانست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا معتقد است ولادیمیر پوتین، همتای روسی وی شخصاً در گویا دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 در ایالات متحده مسئول است.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CBS News گفت"رئیس جمهور روسیه جوابگوی کشور خود می باشد و پوتین به عنوان رهبر در دخالت مسئول است. همانطوری که من خود را در مقابل اوضاع در امریکا مسئول می دانم".
ترامپ افزود در جریان دیدار با پوتین در هلسینکی به وی فهماند که واشنگتن نمی تواند اجازه تکرار قضیه اتفاق افتاده را بدهد".

هیچ کس در آمریکا ، سخت گیرتر از ترامپ برای روسیه نیست - اسپوتنیک ایران
هیچ کس در آمریکا ، سخت گیرتر از ترامپ برای روسیه نیست

یادآور می شود ترامپ که در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در روز 16 ژوئیه گفته بود شوهد حاکی از وجود ردپای روسیه در انتخابات امریکا را مشاهده نمی کند، روز 18 ژوئیه اظهار داشت که منظورش را درست حالی نکرده و وی در واقع نتیجه گیری های سازمان های اطلاعاتی کشورش درباره دخالت مسکو در انتخابات را قبول دارد.
رهبر امریکا قبل از آن قبول کرده بود که روسیه در انتخابات آمریکا دخالت کرده و قول داد با شدت تمام از هرگونه تلاش برای دخالت در انتخابات در ایالات متحده جلوگیری کند و اعلام کرد تحریم های آمریکا علیه روسیه حفظ خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала