افشای طرح آمریکا برای مبارزه با اس 400

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر افشای طرح آمریکا برای مبارزه با اس 400
افشای طرح آمریکا برای مبارزه با اس 400 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمریکا قصد دارد برای مقابله با سامانه موشکی دفاع هوایی اس 400 روسیه از نیروی هوایی و نیروی زمینی خود استفاده کرده و امکانات آنها را متحد سازد.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را نشریه Military با استناد به ژنرال جیمزهلمز، رئیس مقر فرمندهی نیروی هوایی آمریکا گزارش داده است.
ژنرال جیمزهلمز خاطرنشان ساخت برد سامانه موشکی جدید دفاع هوایی افزایش یافته و این امر شعاع استفاده رزمی از هواپیمای نسل چهارم را کاهش می دهد که باعث نگرانی نظامیان امریکایی می شود.
ژنرال امریکایی افزود:" ما دارای امکانات معینی هستیم که آنها را در زمینه شناسایی و مدیریت متحد خواهیم کرد و همچنین دارای سامانه های گوناگون دارای شعاع عمل گسترده هستیم".
یادآور می شود مسکو و آنکارا در سپتامبر 2017 قرارداد 2.5 میلیارد دلاری تحویل سامانه های اس 400 به ترکیه را امضا کردند که باعث نارضایتی امریکا شده است چون ترکیه عضو ناتو است.

سامانه موشکی پدافند هوایی اس ـ400 موسوم به "تریومف" مجهز به چند نوع موشک دارای برد های گوناگون است که قادرند با حداکثر سرعت 4800 متر در ثانیه به تمام اهداف هوایی از جمله بالگرد ها، هواپیما ها ، پهپاد ها، موشک های بالدار و موشک های بالستیک تاکتیکی اصابت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала