روحانی: دولت نمی ترسد و استعفا نمی‌ دهد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiروحانی: دولت نمی ترسد و استعفا نمی‌کند
روحانی: دولت نمی ترسد و استعفا نمی‌کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی : اگر کسی فکر می‌کند دولت استعفا می‌دهد، اشتباه می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم،حسن روحانی،رئیس‌جمهور ایران،در مراسم هم‌اندیشی مدیران اجرایی سراسر کشور در سخنانی گفت: الان سه راه پیش پای ملت ایران است و دولت به عنوان نماینده مردم و رئیس‌جمهور به عنوان نماینده مردم و به عنوان نماینده‌ای که دیروز می‌گفت، متکی به 24 میلیون رأی هستم و امروز می‌گوید متکی به 81 میلیون رأی هستم، ما با اتکا به ملت ایران و با توجه به ارشادات رهبری دقیقا آنچه منافع ملی تقاضا می‌کند، با هماهنگی قوای دیگر حرکت می‌کنیم.
روحانی افزود: راه اول در برابر آمریکا تسلیم شویم و هر آنچه ترامپ می‌گوید بپذیریم، این راه را هیچ عاقل و وطن‌پرستی و ایرانی در برابر فشار، ظلم، سخن نابه‌جا، در برابر توهین نمی‌پذیرد، اگر بپذیریم به معنای پایان عزت تاریخی ملت ایران است، فکر نمی‌کنم یک نفر از 81 میلیون نفر رأیش این باشد که در برابر متجاوز، دروغ‌گو، توهین‌کننده به ملت ایران سرخم کنیم و تسلیم شویم. راه دوم این است که ما در برابر آمریکا بایستیم، اما دعوا و اختلافات درونی خودمان را هم ادامه دهیم، راه دوم این است که ما در برابر آمریکا بایستیم، اما دعوا و اختلافات درونی خودمان را هم ادامه دهیم.
روحانی تصریح کرد: راه سوم این است که تسلیم در برابر آمریکا نمی‌شویم، عزت‌مان را حفظ می‌کنیم و آمریکا را به زانو در می‌آوریم و ملت ایران مثل همیشه تاریخ سربلند خواهند بود و زورگویان خواهند فهمید راه غلطی را انتخاب کرده‌اند.
روحانی همچنین افزود: اگر کسی فکر می‌کند که دولت می‌ترسد،‌ استعفا می‌کند و یا کنار می‌رود، اشتباه می‌کند. همه ما در کنار هم تا روز آخر دولت دوازدهم به عهدمان وفا می‌کنیم، ما به مردم وعده دادیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала