وقتی کی روش عصبانی می شود+ ویدئو

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر وقتی کی روش عصبانی می شود+ فیلم
وقتی کی روش عصبانی می شود+ فیلم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی تیم ملی ایران به طور مستقیم از برانکو انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه سه ایران، کارلوس کی روش در مصاحبه خود با این شبکه به انتقاد از صحبتهای برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مورد علاقه برانکو به لژیونرها و عدم استفاده از بازیکنان داخلی پرداخت.

کی روش در این خصوص گفت: " می خواهم چشم در چشم با کسانی حرف بزنم که لطمه زدند به آماده سازی خاص تیم ملی. این آماده سازی می توانست فاصله کوچکی را که با موفقیت داشتیم از بین ببرد. این خلل ها با لغو شدن اردوی ما در دبی آغاز شد. برنامه آماده سازی ما لطمه خورد. این حرف ها را مستقیم به آقای برانکو می گویم و کسانی که از او حمایت کردند تا برنامه های ما لطمه بخورد."

سرمربی تیم ملی ایران خطاب به برانکو گفت: شما قدرت دارید چون صورت خود را پشت باشگاه پرسپولیس پنهان کردید. باید بگویم که این کشور شاید برای شما و من کوچک شده باشد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی ویکاترینبورگ برگزار می شود که تیم ایران با یک پیروزی، یک شکست و تساوی از راه یابی به مرحله پلی آف جا ماند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала