آیا ادعای دخالت دست‌های خارجی در بالا رفتن نرخ دلار در ایران درست است؟

© Depositphotos.com / Rookman48آیا ادعای دخالت دست‌های خارجی در بالا رفتن نرخ دلار در ایران درست است؟
آیا ادعای دخالت دست‌های خارجی در  بالا رفتن نرخ دلار در ایران درست است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل ایران ادعا کرد دست های خارجی دست‌های خارجی در نابسامانی‌های اخیر بازار ارز و سکه در کشور وی حضور داشته اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سراج گفت: دست‌های خارجی قطعاً در نابسامانی‌های اخیر بازار ارز و سکه دخیل است و به طور قطع با هماهنگی روسای قوا مشکلات موجود حل خواهد شد.
ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره نابسامانی‌های بازار ارز و سکه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه مواردی را در بحث خرید سکه شاهد بوده‌ایم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد.
وی افزود: در رابطه با سکه نفر اول ۳۸ هزار و ۲۵۰ عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پول پرداخت کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه این فرد تنها ۳۱ سال سن دارد، گفت: ما در رابطه با فروش و عرضه باید تدبیری اتخاذ کنیم و سختی‌هایی را در نظر بگیریم که هر کسی پول دارد نتواند وارد بازار شود و هر کاری خواست در ارتباط با اقتصاد کشور انجام دهد.
سراج تأکید کرد: ما از رسانه و عموم مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی شرکت یا کارخانه‌ای از طریق شماره تلفن ۱۳۶ و یا سایت سازمان بازرسی ما را در جریان تخلف صورت گرفته قرار دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала