پیش بینی دیدار ایران و پرتغال

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی دیدار ایران و پرتغال
پیش بینی دیدار ایران و پرتغال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امروز از ساعت 22:30 ایران در دیداری حساس در شهر سارانسک به مصاف پرتغال می رود تا سرنوشت تیم های صعود کننده از گروه B مسابقات جام جهانی را تعیین کنند.

به گزارش اسپوتنیک، امشب از ساعت 22:30 استادیوم "موردویا آرنا" شهر سارانسک میزبان هواداران پرشور تیم ملی ایران خواهد تا شاهد دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال باشند. تیم ملی فوتبال ایران که در دو بازی گذشته خود بازی های خوبی از را از خود به نمایش گذاشته، هواداران این تیم را امیدوار کرده که با شکست تیم پرقدرت پرتغال بتواند برای نخستین بار به مرحله بک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه صعود کند و از سوی دیگر پرتغال هم برای صعود به مرحله بعدی این رقابت ها با تمام فدرت پای به این میدان خواهد گذاشت تا حریف آسیایی خود را شکست دهد و بدون دغدغه به مرحله یک هشتم راه یابد. 

در این بین سایت رئال اسپورت با تحلیل دیدار ایران برابر یاران کریس رونالدو نتیجه 1-1 را برای دیدار امشب در سارانسک روسیه پیش بینی کرد.

دیوید ترزگه ستاره سابق تیم یوونتوس و تیم ملی فرانسه ضمت اشاره به این موضوع که ایران در مقابل پرتغال کار آسان‌تری خواهد داشت، گفت: مقابل اسپانیا تیم ملی ایران باید یک تیم را مهار می‌کرد. اسپانیا ستاره‌های بزرگی مثل ایسکو، اینیستا، سیلوا، راموس، کارواخال و بوسکتس و… را دارد و برای مهار لاروخا باید توان و انرژی بیشتری خرج کرد و باید حواست به همه آن‌ها باشد. اما در بازی با پرتغال به نظرم ایران فقط باید یک نفر را مهار کند و بس!

کریس ساتن کارشناس مشهور سایت دیلی میل نیز معتقد است ایران می تواند در دیدار امشب خود برابر تیم ملی پرتغال پیروز شده و جواز صعود به دور دوم جام جهانی را به دست آورد.

همچنین ابراهیم میرزاپور، دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران که در جام جهانی 2006 در برابر پرتغال حضور داشت، درباره این دیدار گفت: پیش‌بینی که واقعاً سخت است، ولی امیدوارم تیم ملی، پرتغال را ببرد و به مرحله بعد صعود کند. ان‌شاءا… در این دیدار خوش‌شانس باشیم و بتوانیم از تک‌موقعیت‌ها استفاده کنیم، ولی دوست دارم علیرضا یک توپ با همان پرتاب دست بلندش برای وحید امیری بفرستد و با تک‌گل وحید، پرتغال را شکست دهیم.

پیش از این نیز لوییس فیگو ستاره پرتغالی سابق جهان فوتبال گفته بود که دوست داشتم با ایران همگروه نمی شدیم و اما این احتمال وجود دارد که ایران از گروهش صعود کند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала