ایران در مقابل اسپانیا در هر صورت پیروز میدان است

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر ایران در مقابل اسپانیا در هر صورت پیروز میدان است
ایران در مقابل اسپانیا در هر صورت پیروز میدان است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
امروز در گروه ب جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه تیم های اسپانیا و پرتغال برای پیروزی در بازی های خود مقابل مراکش و ایران تلاش می کنند.

به گزارش اسپوتنیک تیم های پرتغال و اسپانیا در اولین بازی خود که رودر روی هم قرار گرفتند ، هر کدام یک امتیاز کسب کرده و پس از تیم ایران در جایگاه دومی قرار گرفتند.
امروز تیم ایران در کازان در مقابل تیم اسپانیا قرار گرفته و پرتغال با مراکش بازی خواهد کرد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران قبل از بازی با تیم اسپانیا گفت: " برای ما افتخاریست که اینجاییم و در مقابل تیم منحصر به فرد اسپانیا بازی می کنیم. ما در هر صورت در این باز می بریم برای آنکه بازیکنان ما این شانس را دارند که از این بازی درس گرفته و مثل یک فوتبالیست رشد و ترقی کنند. ما به خوبی از توانایی های اسپانیایی ها خبر داریم. ضمن اینکه باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. "
سرمربی تیم اسپانیا گفت: " ما باید این بازی را ببریم تا در گروه خود صدرنشین شویم."
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دون، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала