تقدیر شهرداری سنت پترزبورگ از تماشاگران ایرانی

© Sputnik / Irina Motina /  مراجعه به بانک تصاویر تقدیر شهرداری سنت پترزبورگ از تماشاگران ایرانی
تقدیر شهرداری سنت پترزبورگ از تماشاگران ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهرداری سنت پترزبورگ تماشاگران ایرانی را به خاطر رعایت پاکیزگی ستود.

به گزارش اسپوتنیک، کمیته حفظ پاکیزگی شهر سنت پترزبورگ امروز شنبه در اطلاعیه ای که در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد، نوشت: طرفداران دو تیم (ایران و مراکش) نظم و دقت بالایی در رفتار خود داشتند و زباله ها را در مکان های ویژه ای که در نظر گرفته شده بود، ریختند.

در این اطلاعیه آمده است که در پاکیزگی و نظافت پیش و پس از دیدار تیم های ایران و مغرب در ورزشگاه سنت پترزبورگ، 145 کارگر نظافتچی و 30 دستگاه زباله روبی و پاکیزه سازی خیابانها شرکت داشتند.

حدود 500 مترمکعب زباله از ورزشگاه کرستوفسکی سن پترزبورگ که در 164 مکان ویژه انباشته شده بود، جمع اوری شد.

کمیته حفظ پاکیزگی و نظافت شهر سنت پترزبورگ در اطلاعیه خود همچنین گفت که دیدار نخست جام جهانی در ورزشگاه سنت پترزبورگ نشان داد نیروهایی که برای پاکیزه سازی و نظافت ورزشگاه و محوطه های پیرامون آن اختصاص یافته کافی است.

در ورزشگاه کرستوفسکی سنت پترزبورگ در چارچوب مسابقات جام جهانی 2018 هفت دیدار ازجمله چهار دیدار رده بندی برنامه ریزی شده است.

مسابقات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه در روسیه آغاز شد و در نخستین بازی، تیم ملی فوتبال روسیه با نتیجه 5 بر صفر تیم عربستان را درهم کوبید. تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه است. ایران در نخستین دیدار خود در ورزشگاه سنت پترزبورگ تیم مراکش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

مسکو، سنت پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала